وقوع یک نزاع در ترمینال مسافری مهران ،چماق و چاقو کشی در این مکان بعلت اختلاف برسر نحوه حمل مسافر حداقل مشکلی ست که از درون بی برنامگی ها وفقدان نظارتها متولد شده است .
کد خبر: ۶۴۶۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۶ 25 August 2018

تابناک ایلام ::این روزها در فضای مجازی ورسانه ای استان بحث های زیادی در خصوص مقوله مسافربری در مهران صورت گرفته است .  اهمیت این موضوع از این نقطه نشات گرفته که مهران پیشانی استان و جمهوری اسلامی ایران است و بروز برخی حواشی تلخ و برخوردهای ناصحیح با گردشگران داخلی وخارجی، تبعات بسیار دردناکی را رقم زده است.

از اینرو بسیاری از دغدغه مندان استان بر این موضوع زوم نموده وماههاست درتلاشند مسئولین را به اتخاذ تصمیمی درست ومنطقی در راستای رفع مشکلات موجود در پایانه مسافربری این شهرستان مجاب نمایند . تصمیمی درست وعلمی که حواشی به وجود آمده را کورتاژ نماید.

هرچند با انتقال پایانه مسافربری به نقطه ای خارج از شهر ،اینچنین برداشت می شود که مشکلات اساسی مرتفع شده اما ظهور وبروز مشکلات جدید نظیر شیوه حمل ونقل مسافر حضور مسافربران شخصی وعدم نظارت بر آن زمینه ساز وقوع پاره ای حادث دراین ترمینال شد که از قضا امروز در مطلبی از سوی این رسانه به آن پرداخته شد.

وقوع یک نزاع در ترمینال مسافری مهران ،چماق و چاقو کشی در این مکان بعلت اختلاف برسر نحوه حمل مسافر حداقل مشکلی ست که از درون بی برنامگی ها وفقدان نظارتها متولد شده است .

برخی رسانه ها گزارش داده اند که امروز بروز اختلاف بر سر حمل مسافر به وقوع یک نزاع دربین برخی از رانندگان منجر شده است که متاسفانه بر اثر این نزاع به تعدادی از خودروها خسارت وارد آمده است .به نظر شما اگر برای حمل مسافر دراین پایانه تمهیدات درستی اندیشیده شود ،یا اینکه نظارت ها بر عملکرد رانندگان ومتصدیان ترمینال افزایش یابد ویا اگر دست واسطه ها و منفعت طلبان دراین مکان قطع شود بازهم چنین اتفاقاتی قابل وقوع خواهد بود؟!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار