مدیر کمیته امداد امام خمینی قوچان گفت: طی شمارش اولیه 44 پایگاه جمع‌آوری فطریه در این شهرستان تاکنون 251 میلیون و 330 هزار ریال فطریه جمع‌آوری شده که احتمال افزایش آن نسبت به سال گذشته می‌رود.
کد خبر: ۶۴۷۵۶
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶ 22 July 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی حسن دهقانی‌امیرآبادی در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: دبیرخانه شورای زکات در این شهرستان وظیفه جمع‌آوری زکات فطریه را بر عهده داشت که در شمارش اولیه از 44 پایگاه تاکنون 251 میلیون و 330 هزار ریال جمع‌آوری شده است.

وی تصریح کرد: طی این شمارش فطریه سادات 18 میلیون و 437 هزار ریال، فطریه عام 179 میلیون و 377 هزار ریال و کفاره مبلغ 53 میلیون و 516 هزار ریال بوده که پس از جمع‌آوری زکات در سطح روستاها احتمال افزایش نسبت به سال گذشته می‌رود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی قوچان زنان سرپرست خانوار، بیماران صعب‌العلاج، و زوجین در نوبت حمایت برنامه‌های ازدواج را به همراه محرومین و مستمری‌بگیران کمیته امداد در اولویت دریافت زکات دانست که بلافاصله پس از جمع‌آوری برای آنها هزینه می‌شود.

وی با اشاره به این مطلب که یک هزار و 36 کودک دچار سوء تغذیه با هزینه‌ای بالغ بر 621 میلیون ریال از ابتدای امسال تاکنون مورد رسیدگی کمیته امداد قرار گرفتند، گفت: برای ارتقاء شاخص‌های بهداشتی به 132 نیازمند هزینه‌ای بالغ بر 334 میلیون ریال کمک صورت گرفت و در زمینه فرانشیز و خدمات درمانی 540 مددجو 629 میلیون ریال هزینه شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی قوچان با بیان این موضوع که در ماه مبارک رمضان 2 هزار و 527 نفر مددجوی زیر پوشش با ارزش ریالی 214 میلیون و 795 هزار ریال با غذای گرم مورد پذیرایی قرار گرفتند، بیان کرد: بیش از 592 میلیون ریال کمک در زمینه‌های نقدی، اجناس و... برای اطعام مددجویان زیر پوشش کمیته امداد این شهرستان در طول ماه رمضان جمع‌آوری که بین آنها توزیع شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار