بوی تعفن راز قتل فجیع یک سرایدار در شمال تهران را فاش کرد. مقتول مردی 44 ساله و اهل افغانستان است که با هفت ضربه چاقو به قتل رسیده. هنوز علت و انگیزه این جنایت هولناک که دریکی از آپارتمان های قلهک تهران رخ داده مشخص نیست و تحقیقات در خصوص این جنایت به دستور بازپرس ویژه قتل پایتخت ادامه دارد.
کد خبر: ۶۴۹۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰ 01 September 2018

اخبار حوادث تهران: ساعت حوالی 11 روز جمعه مأموران کلانتری 124 قلهک با بازپرس کشیک قتل پایتخت تماس گرفتند و وقوع یک فقره قتل در خیابان شریعتی، قبل از دوراهی قلهک را اعلام کردند.

دقایقی بعد از اعلام این خبر، سید سجاد منافی‌آذر؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت همراه با تیم  تشخیص  هویت آگاهی و کارشناسان پزشکی قانونی در صحنه جرم که اتاق سرایداری یک آپارتمان بود، حاضر و تحقیقات درخصوص این پرونده را آغاز کردند.

تیم جنایی با حضور در محل قتل با جسد غرق در خون مرد چهل و چهار ساله افغانستانی مواجه شدند که با ضربه چاقو به نواحی مختلف بدن ازپای درآمده بود. متهم یا متهمان پس از وقوع قتل، روی جسد البسه و تشک انداخته بودند.در ادامه بررسی ها مشخص شد که حدود 72 ساعت از مرگ مقتول می‌گذرد و همسایه‌ها با استشمام بوی تعفن از اتاق سرایداری با آتش‌نشانی و پلیس تماس گرفته که با گشودن در اتاق، راز این جنایت فاش شده بود.

به گفته ساکنان این آپارتمان مقتول حدود پنج سال در این آپارتمان به‌عنوان سرایدار مشغول به کار بوده و در اتاقک سرایداری به‌تنهایی زندگی می کرده است. همچنین آثار به‌هم‌ریختگی وسایل داخل اتاق مشاهده شد اما شواهد نشان داد سرقتی صورت نگرفته است.

در نهایت با دستور سید سجاد منافی‌آذر؛ بازپرس امور جنایی تهران جسد مقتول برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای شناسایی و بازداشت متهم یا متهمان این پرونده در دستور کار کارآگاهان قرار گرفته است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
یادش بخیر تا همین 20 سال قبل قلهک و زرگنده اول شمرون محسوب میشد و بهشتی بود برای خودش اما الآن شده سکونتگاه افاغنه و پر از بی انضباطی و بی قانونی!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار