کد خبر: ۶۵۰۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸ 03 September 2018

پسر اسحاق جهانگیری در واکنش به فیلمی که در فضای مجازی به او منتسب شده است در اینستاگرام خود نوشت که ما نه «فِراری» داریم، نه از ایران عزیز «فَراری» هستیم.

 

اخیرا در فضای مجازی فیلمی از یک فِراری طلایی و سرنشینان آن منتشر و ادعا شده است: «این بزرگوار پسر جهانگیری عزیزه که در اسپانیا با ماشین فراری طلائیش داره با پول ملت بیچاره فخر میفروشه فرزندت کجاست آقای جهانگیری؟لابد میگه بیکار و الاف.»

پسر اسحاق جهانگیری نیز در واکنش به انتشار این فیلم در اینستاگرام خود نوشته است: «من محمدحسین جهانگیری فرزند دکتر اسحاق جهانگیری دانش آموخته دکتری مدیریت زنجیره تامین، اکنون مشغول انجام خدمت سربازی هستم. برادر کوچکترم محمد حسام دانش آموز سال سوم دبیرستان است. دو خواهرم هم هر دو ازدواج کرده‌اند و ساکن تهران‌اند. همه این‌ها را برای این نوشتم که بگویم هیچ یک از ما، نه در اسپانیا هستیم و نه در هیچ کشوری غیر از ایران، و نه آنگونه که «اخبار جعلی» به خانواده ما هم رسید،  نه «فِراری» داریم، نه از ایران عزیز «فَراری» هستیم.»

اینستاگرام فرزند جهانگیری

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
كجا بهتر از ايران عزيز براي شما و خاندان شما / خوب است بدانيد كه پدر جنابعالي در زمان تصدي وزارت صنايع در يك همايش ملي از ماشين سمند كه در آنوقت جزء خودرو هاي رده پائين كشوري محسوب مي شد آنقدر از ماشين سمند تعريف و تمجيد كردند كه بنظر مي آمد ايشان صاحب و مدير خط توليد اين خودرو هستند و اينها در حالي بود كه همه جا از سطح پائين بودن اين خودرو گلايه داشتند و البته اين هنر ايشان بود كه بدترين را بهترين جلوه مي دادند و صد البته اين شغل بدرد يك نفر "شو من " مي خورد. خلاصه كلاً اين هنر به جنابعالي هم سرايت كرده و مي شود گفت كه ارثي است از همان ژن هاي خوب - درست گفتم - شما هم مثل پدر تان آنقدر ساده برخورد كرديد و راست گفتيد كه دل همه مردم كباب شد - اولين بار كه به سخنان پدرتان گوش مي كردم به خودم گفتم بابا عجب آدم درست و خوبي - چقدر راست مي گويد ولي اين باور زياد به طول نيا نجاميد و متوجه شدم كه ايشان در خط ديگري سير و سلوك دارند و مطالب ارائه شده شان بيشتر گزافه گويي است و با اين مهارت بلاخره به مقام شامخ معاون اولي رياست جمهور نائل گرديدند. / به هر حال من هم با اين كلام ساده و در ظاهر بي ريا جنابعالي موافقم؛ " كه شما فراري نيستيد و كجا بهتر از اينجا " چون هر چقدر چاخان كنيد / شما و خانواده گرامتان / خوش باورتر و بي آزار تر از مردم بدبخت ايران كجا ؟ راستي حتماً ماشين هم نداري- نه خونه - مثل بقيه فرزندان مقامات هم " كار " هم نداريد / آخه شما آدمهاي ساده و بي ريا و ساده دل و .... چي داريد؟ هيچي / البته يك دكتري مديريت زنجيره تأمين كه داريد - چون با افتخار ياد كرديد/ اميدوارم شما يك ژن ديگر را كه از مادر گرامتان دريافت نموده ايد با پدر نما يشگرتان فرق داشته باشد / البته اگر ناني كه سالها در سفره تان بوده / مادر را شبيه پدر نكرده باشد. به هر حال شما ايراني هستيد سعي كنيد همينطور كه فرموديد ساده و بي ريا و پاك بدون هيچ شائبه اي باقي بمانيد و از مديران خوب كشورمان شويد البته بعد از سپري نمودن خدمت مقدس سربازي / انشاء ال...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار