مدیرکل هماهنگی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با اشاره به برگزاری سه مرحله‌ای جشن عاطفه‌ها در سال جاری، گفت: امسال جمع آوری کمک‌های مردمی در این جشن بیشتر از طریق پرداخت‌های الکترونیکی است.
کد خبر: ۶۵۰۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸ 03 September 2018

ابوالقاسم  رستگار، مدیرکل هماهنگی امور اجرایی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، درباره «برگزاری جشن عاطفه‌ها»، اظهار داشت: جشن عاطفه‌ها برنامه‌ای دو سه ماهه است. در گذشته این جشن در نیمه دوم شهریور و در یک روز برگزار می‌شد اما برای اینکه از ظرفیت مردمی بیشتر استفاده کنیم کمک به نیازمندان و برگزاری جشن را دو مرحله‌ای کرده‌ایم.

وی ادامه داد: مرحله اول 15 شهریور ماه برگزار می‌شود و پایگاه‌هایی در مراکز اصلی شهرها ایجاد می‌شوند اما کار اصلی کمک مردم به نیازمندان از روش‌های مختلف الکترونیکی انجام می‌شود؛ ضمن اینکه 16 شهریور نیز در مصلاهای نماز جمعه سراسر کشور، پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی و شرکت در جشن عاطفه‌ها ایجاد می‌شود.

مدیرکل امور اجرایی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد افزود:‌ افرادی که قصد پرداخت پول را دارند می‌توانند با شماره  #1*8877* از طریق آسان پرداخت وارد شوند یا از طریق مراجعه به سایت کمیته امداد مبالغ خود را واریز کنند.

رستگار تصریح کرد: اپلیکیشن «بله»، «بام» و «سکه» ،دستگاه‌های ATM در سطح معابر و شماره 0968877 راه‌های مختلف پرداخت کمک‌های مردمی و شرکت در جشن عاطفه‌هاست.

وی متذکر شد: 11 مهر ماه با هماهنگی که با سازمان دانش‌آموزی انجام شده است جشن عاطفه‌ها در مدارس برگزار می‌شود که این مراسم به صورت نمادین در یکی از مدارس شهر تهران با حضور مسئولان آموزش و پرورش و کمیته امداد برگزار خواهد شد. 

مدیرکل امور اجرایی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد  یادآور شد:در این جشن پاکت‌هایی همراه با یک نامه به دانش‌آموزان داده می‌شود تا این نامه‌ها را به والدین خود بدهند و کمک‌های جمع‌آوری شده بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت هر مدرسه توزیع می‌شود.

رستگار بیان داشت: برخی مدارس که دانش‌آموز نیازمندی ندارند به عنوان مدرسه معین برای جمع‌آوری کمک به مدارس دیگر تعیین می‌شوند و کمک‌های جمع‌آوری شده از این طریق به مدارس نیازمند اهدا می‌شود.

وی با اشاره به میزان کمک‌های جمع‌آوری شده در جشن عاطفه‌های سال گذشته، خاطرنشان کرد:‌در سال گذشته در جشن عاطفه‌ها 82 میلیارد تومان پول جمع‌آوری شد که 18 میلیارد تومان آن را دانش‌آموزان پرداخت کردند. 

برچسب ها: جشن عاطفه‌ها
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار