مدیرعامل سازمان آتش نشانی خدمات ایمنی ملایر از بروز حریق در بازار ملایر خبر داد.
کد خبر: ۶۵۱۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۵ 07 September 2018
وحید جوادی گفت: دیروز طی تماس تلفنی که توسط یکی از شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی صورت گرفت، مأمورین جهت اطفای حریق به مکان مورد نظر اعزام شدند. 

به گزارش ایسنا، جوادی افزود: درپی بروز آتش سوزی در بازار ملایر، یک دستگاه خودروی سنگین همراه آتش نشانان با تجهیزات کامل به محل اعزام و به محض رسیدن مشاهده شد که سر درب یکی از مغازه‌ها درحال ایجاد جرقه است. 

وی اظهارکرد: با توجه به آنکه احتمال به وجود آمدن آتش و شعله و سرایت آن به دیگر مغازه‌ها بود بنابراین ابتدا آتش نشانان با استفاده از کپسول مورد نظر و اقدام سریع، مانع از این اتفاق شدند. 

جوادی افزود: از آنجا که باید کابل فشار قوی توسط نیرو‌های اداره برق قطع می‌شد سریعاً با واحد اتفاقات برق تماس حاصل شد و قبل از رسیدن نیرو‌های اداره برق، توسط نیرو‌های آتش نشانی حریق مورد نظر اطفا شد. 

مدیرعامل سازمان آتش نشانی خدمات ایمنی ملایر خاطرنشان کرد: در این میان هیچ مغازه‌ای مورد حریق قرار نگرفت و فقط مقداری از اجناس لباس فروشی و مقداری طلا در طلا فروشی که در مجاورت اتصال برق بودند به دلیل پایش محتویات داخل کپسولی که همسایگان استفاده کرده بودند، کثیف شده بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار