کد خبر: ۶۵۲۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۹ 07 September 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد/حوادث ، امروز ۴ بیمار بدحال با اورژانس هوایی یاسوج به بیمارستان‌های کهگیلویه وبویراحمد منتقل شدند.
رییس اورژانس پیش بیمارستانی استان ازامدادرسانی هوایی به ۴ بیمار اورژانسی امدادرسانی بالگرد یاسوج به۴ بیمار نیازمند به کمک فوری خبرداد.
جلال پوران فرد بابیان اینکه این ۴ سورتی پرواز از ساعت ۱۰و ۳۰ دقیقه تا ساعت ۱۵:۳۰ امروز جمعه ۱۶ شهریور انجام شد افزود:اولین پرواز برای بیماری با درد قفسه سینه وتنگی نفس بود که با تشخیص تکنسین‌های اعزامی پایگاه ۱۱۵ روستای سادات امام علی(ع) و نیاز فوری به خدمات پزشکی توسط بالگرد یاسوج به بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت انتقال داده شد.
وی ادامه داد: دومین پرواز برای مصدوم ترومایی سقوط از درخت گردو در بخش مارگون روستای دلی رچ بود.
پورانفرد بیان کرد:  ساعت ۱۵ بلافاصله سومین پرواز بالگرد ۱۱۵ یاسوج در محور یاسوج به بابکان تنگ آب‌شور برای بیمار قند خونی و کاهش سطح هوشیاری بود که هردو مصدوم به بیمارستان امام سجاد(ع) منتقل شدند.
رییس فوریتهای پزشکی استان با اشاره به اینکه امروز روز پرکار برای کارکنان اورژانس هوایی یاسوج بود گفت: چهارمین پرواز بالگرد برای تصادف دوخوروی پراید با پاترول در مسیر یاسوج به سادات رخ دادو  ۴ مصدوم در پی داشت که با توجه به وضعیت یکی از مصدومان از سوی اورژانس جاده ای سادات درخواست بالگرد شد.
مدیر حوادث فوریتهای پزشکی افزود مصدوم بدحال به بیمارستان شهید بهشتی منتقل شد.
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
امراله مهماندوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۸
با یک محاسبه سرانگشتی افراد بی سوادی مانند اینجانب هم مشخص می شود که فاصله بین شهرستان خنج تا شهرستانهای قیر و کارزین و فراشبند و مهر و لامرد و گراش و لار و جهرم (از مسیر راه جدید دیگ اشکن) از هر طرف کمتر حدود ۹۹ کیلومتر است اما شهرستان های لار و جهرم در گوشه ای از جنوب استان فارس قرار گرفته اند متاسفانه کسانی بر استان فارس و کشور ایران حکومت می کنند که آسایش مردم شهرستانهای جنوبی استان فارس برایشان مهم نیست اگر بود به جای شهرستانهای جهرم و لار بایستی شهرستان خنج را مرکز اورژانس هوایی شهرستانهای جنوبی استان فارس قرار می دادند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار