کد خبر: ۶۵۳۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۳ 10 September 2018
گروه منافقین (سازمان مجاهدین خلق) پس از خروج از عراق، به آلبانی نقل مکان کرد؛ اردوگاهی در اطراف پایتخت، تیرانا.

به گزارش «انتخاب»، شبکه 4 انگلیس در گزارشی از وضعیت این گروه در آلبانی به جزییات قابل تاملی دست یافته است. در گزارش زیر، به حمایت های نزدیکان ترامپ از این گروه از جمله جان بولتون و رودی جولیانی در قبال دریافت پول، اشاره شده.

همچنین به قوانین عجیب و سختگیرانه ای که همچنان در اردوگاهشان اعمال می شود. در ویدیوی زیر پدر و مادری هم دیده می شوند که از کانادا به آلبانی رفته اند تا بلکه دختر خود را که 20 سال است در اردوگاه منافقین به سر می برد ببینند؛ موفق به این کار نمی شوند و تصمیم می گیرند علیه حضور این گروه در آلبانی، بین مردم این کشور، دست به تبلیغ بزنند.

همچنین گزارش نهادهای امنیتی آلبانی درباره منافقین هم قابل تامل است که نشان می دهد وضعیت این گروه در این کشور تفاوت چندانی با زمان حضورشان در عراق ندارد.

در ویدیوی زیر همچنین قبرستانی در آلبانی نمایش داده می شود که اعضای منافقینن که اغلب سالخورده هستند و به دلیل ممنوعیت ازدواج، نسل آن نیز جوان نمی شود، در آنجا دفن شده اند؛ افرادی که به گفته این گزارش، اغلب بدون آنکه اقوام خود را ببینند یا هوادار زیادی داشته باشند و یا حتی در وطن خود باشند، عمرشان به پایان می رسد.

ویدیوی زیر را تماشا کنید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار