فردی در یکی از منازل شهر گرگان اقدام به ذبح خر می‌کرده که با گزارشات مردمی و اقدام شبکه بهداشت، دادستانی و نیروی انتظامی دستگیر شده و گوشت‌هایی که گفته می‌شود برای توزیع آماده می‌شد کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۶۵۵۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۰ 14 September 2018

روز گذشته با اقدام نیروی انتظامی، دادستانی و شبکه بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گلستان فردی که در منزل شخصی‌اش اقدام به ذبح خر می‌کرده و گفته می‌شود تحت عنوان گوشت برزیلی یخ زده در بازار عرضه می‌کرده شناسایی و دستگیر شد.

کارشناس مسوول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان با تائید خبر اظهار کرد: روز گذشته در پی گزارش متعدد شهروندان مبنی بر ذبح خر در منزل مسکونی در یکی از خیابان‌های گرگان، ماموران اقدام به بازدید و تحقیق میدانی از محل کرده که با خون‌آبه‌های موجود در جوی خیابان مواجه شدند.

علی متکی گفت: با هماهنگی مرجع قضایی و نیروی انتظامی ماموران در محل حاضر شده و با دستور قضایی وارد منزل این فرد شدند که ماموران ضمن دستگیری متهم، یک خر ذبح شده را در حیاط منزل کشف کردند.
ذبح خر در گرگان

وی تاکید کرد: در محل برچسب‌های توزیع گوشت تحت عنوان گوشت برزیلی یخ زده نیز کشف شد که به نظر می‌رسد این فرد، گوشت ذبح شده را تحت این عنوان در بازار توزیع می‌کرده است.

متکی از تلاش شبکه بهداشت گرگان در راستای کشف این موضوع تقدیر کرد.

بر اساس این گزارش، گفته می‌شود این فرد در یکی از میادین شهر گرگان دارای مغازه کبابی است اما هنوز این امر توسط مراجع رسمی تائید یا رد نشده و موضوع در حال بررسی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار