تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین کمیته امداد و موسسه خیریه حضرت رقیه(س)(آوای باران امید) با هدف محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی به خانواده‌های محروم استان یزد منعقد شد .
کد خبر: ۶۵۵۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۱ 15 September 2018

«محسن علیزاده» مدیر کل کمیته امداد استان با اشاره به ضرورت هم‌افزایی نهادهای انقلابی برای رسیدگی به نیازمندان، گفت: تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین کمیته امداد و موسسه خیریه حضرت رقیه(س) با هدف محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی به خانواده‌های محروم استان یزد منعقد شد .

وی بیان کرد: طبق این تفاهم‌نامه طرح‌های مشارکتی مختلفی ازجمله طرح طراوت برای اهدای اقلام خوراکی سال جدید، طرح ضیافت برای اهدای سبد اقلام خوراکی ماه مبارک رمضان و گستراندن سفره‌های افطاری، طرح معرفت برای اهدای بسته لوازم‌التحریر سال جدید تحصیلی و برگزاری جشن‌های تکلیف، طرح سعادت برای تأمین جهیزیه نوعروسان نیازمند، طرح کرامت برای اهدای لوازم ضروری زندگی و طرح شفاعت برای تجهیز مجتمع‌های فرهنگی کمیته امداد، به مرحله اجرا درمي‌آيد.

اين مسئول اجراي طرح کفایت به منظور ایجاد مشاغل خانگی برای نیازمندان، طرح برکت برای اهدای فطریه و کفاره در قالب بن نان به نیازمندان، طرح اجابت برای اهدای عقیقه و قربانی به محرومان، طرح زیارت اعزام زائران نیازمند به مشهد مقدس و قم و طرح اکرام برای اهدای کمک‌های ماهیانه به ایتام و نیازمندان را از ديگر مفاد اين تفاهم‌انمه خواند.

لازم به ذكر است؛ این تفاهم‌نامه در شش ماده و به مدت یک سال به امضای طرفین رسید و در صورت توافق مدت تفاهم‌نامه تمدید خواهد شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار