کادر فنی تیم ذوب فلزات بهار برای حضور پر قدرت در لیگ سه کشور از سوی مدیریت باشگاه معرفی شد.
کد خبر: ۶۵۵۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۳ 15 September 2018

کادر فنی تیم ذوب فلزات بهار برای حضور پر قدرت در لیگ سه کشور از سوی مدیریت باشگاه معرفی شد.
 
به گزارش تابناک همدان از نهاوند، محمدزارعی به عنوان مدیر عامل، علی ضمیری، سرمربی_مهدی مظاهری، مربی_سجاد جعفری. مربی_کورش قپانوری انالیزور_عیسی شهبازی. سرپرست_وحید سلطانی،تدارکات_علی یگانه. پزشکیار معرفی شدند.
 
تیم ذوب فلزات بهار با کادری مجرب و بازیکنانی باتجربه و جوان قصد صعود به لیگ دو را دارد این تیم با حمایت مسولین حرف‌های زیادی در لیگ سه برای گفتن دارد حضور علی ضمیری با تجربه و کادر فنی بادانشی که در کنار خود دارد می‌تواند اینده روشنی را برای ذوب فلزات بهار ترسیم کند.
 
علی ضمیری در خصوص وضعیت تیم گفت: با وجود اینکه تیم را دیر تحویل گرفتم، اما تمرینات خوبی انجام داده ایم و بازیکنان را به مرز امادگی نسبتا خوبی رسانده ایم و تمام تلاش خود را می‌کنیم که روز به روز بهتر و بهتر شویم و می‌خواهیم با یک هماهنگی و برنامه ریزی خوب صعود کنیم.
 
ضمیری در خصوص کادر فنی تیم افزود: خوشبختانه از مربیان با دانش و با تجربه استان استفاده کرده ایم، ازافزادی مثل مهدی مظاهری، سجادجعفری و کورش قپانوری به عنوان مربیان و انالیزور تیم را همراهی خواهند کرد این گروه از زحمت کشان فوتبال استان هستند.

ضمیری در خصوص انالیزور تیم اظهار داشت: کورش قپانوری هم که از باتجربه‌های فوتبال استان همدان هستند و دارای مدرک مربیگری هم می‌باشد را به عنوان انالیزر تیم همراه خود داریم تا از تجربیات این مربی با دانش نهاوندی هم استفاده کنیم واقعا حضور این کادر فنی به من دلگرمی داده و امیدوارم با هم برای موفقیت ذوب فلزات گام برداریم.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار