سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به اینکه مناقصه خرید خودرو‌های برقی برای استقرار در پیاده‌راه اکباتان به تازگی برگزار شده است، گفت: ظرف ۲۰ روز آینده خودرو‌های برقی همانند پیاده‌راه بوعلی در پیاده‌راه اکباتان مستقر می‌شوند.
کد خبر: ۶۵۶۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵ 19 September 2018
ابراهیم مولوی گفت: خودرو‌های برقی تا ۲۰ روز آینده در پیاده‌راه اکباتان مستقر می‌شوند و اتوبوس گردشگری از آن خارج می‌شود.

به گزارش فارس، مولوی اظهار کرد: در حال حاضر به دلیل اینکه بسیاری از شرکت‌ها به دلیل تغییر لحظه‌ای قیمت‌های حاضر به شرکت در قرارداد‌ها نیستند هنوز خودرو‌های برقی در پیاده‌راه اکباتان مستقر نشدند.

وی افزود: پیمانکار پیاده‌راه بوعلی که هم اکنون به مردم خدمات می‌دهد در پیاده‌راه اکباتان حاضر شود و به جابجایی مردم اقدام کند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان تصریح کرد: به همین منظور و به دلیل تقاضای کتبی کسبه خیابان اکباتان به طور موقت یک اتوبوس گردشگری در این پیاده‌راه مستقر شده است تا به جابجایی شهروندان اقدام کند.

وی با تأکید بر اینکه برگزاری مناقصه و مشخص شدن برنده آن چندان طول نمی‌کشد، خاطرنشان کرد: مشکل تنها نبود رغبت در شرکت‌های معتبر برای حضور در مناقصات است.

وی با اشاره به اینکه رفت و آمد خودرو‌های سنگین به پیاده‌راه آسیب وارد نمی‌کند، گفت: پیش‌بینی شده تا خودرو‌های سنگین تا وزن ۵۰ تن بتوانند در این محیط تردد کنند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان اظهار کرد: نگرانی ما برخورد اتوبوس به عابران به ویژه کودکان است و به همین دلیل با سرعت روند اداری و انتخاب پیمانکار را جلو می‌بریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار