امام جمعه شهر اسدآباد با بیان اینکه منشا عزتمندی ایران اسلامی از برکت نهضت عاشورا است، گفت: مردم با توجه به مشکلات پیش آمده در کشور با تاسی از فلسفه صبر و استقامت در قیام خونین محرم صبورانه این مشکلات و بحران مقطعی را پشت سر می گذارند.
کد خبر: ۶۵۷۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶ 19 September 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام والمسلمین سید موسی حسینی مجد در جمع عزاداران تاسوعای حسینی شهر ایلام اظهار داشت: دشمنان مترصد لرزش و ناامیدی مردم از انقلاب و پشت کردن به آرمان های انقلاب از سوی ملت فهیم ایران هستند تا بتوانند به کشور و نظام ضربه وارد سازند.

وی افزود: مردم ایران هرچند خائنان داخلی به اقتصاد، تولید و صنعت و هر گونه کوتاهی از سوی مسئولان را نمی بخشند و خواهان برخورد قاطع با این افراد مجرم هستند اما همچنان وفادارانه پای عهد خود به انقلاب ایستاده اند و با همین ایستادگی بویژه دشمنان را به خاک مذلت مالیده اند.

حسینی مجد یادآور شد: استکبار از وجود مشکلات و سختی هایی که این ماه های اخیر بر ایران اسلامی و مردم ما تحمیل شذه بسیار خوشنود هستند و باید مسئولان با درایت و مدیریت صحیح و دلسوزانه و راهکارهای عملی و مردم با خویشتن داری و صبوری دسیسه های استکبار و دشمنان این مرز و بوم را خنثی کنند.

وی در ادامه به ایام سوگواری سالار شهیدان اشاره کرد و گفت: عرض ارادت به صاحت مقدس حضرت اباعبدالله و دیگر شهیدان کربلا فقط رخت سیاه بر تن کردن و اشک ریختن نیست بلکه اوج محبت و احترام به خاندان رسالت توجه به رفتار، کردار، افکارمان و شناخت همراه با معرفت از اصل و هدف واقعی نهضت عاشورا است.

امام جمعه اسدآباد با اشاره به اینکه بزرگان و علمای ما همواره در طول تاریخ دین مبین اسلام به شیوه های مختلف عظمت قیام عاشورا را برای مردم تبیین کرده اند و به سوگ این ماتم عظما نشسته اند، افزود: ماه محرم فرصتی مغتنم برای پالایش روح و روان و ارادت مندی خالصانه به شهدای مظلوم کربلا است./م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار