معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس خاطرات و برخی ابعاد ۸ سال دفاع مقدس توسط رزمندگان و جانبازان در حرم رضوی بیان می‏ شود.
کد خبر: ۶۵۹۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸ 25 September 2018

به گزارش تابناک : حجت الاسلام سیدجلال حسینی اظهارکرد: نیروهای بعثی به نمایندگی از استکبار جهانی جنگ هشت ساله را آغاز کردند تا نگذارند انقلاب اسلامی به عنوان الگو به جهان معرفی شود.

وی ادامه داد: دشمن به دنبال آن بود که پرچم اسلام را که با رهبری‌ امام راحل در ایران برافراشته شده بود به زمین بیفکند، اما مردم کشورمان با خلق حماسه‎ای عاشورایی نگذاشتند این اتفاق شوم رخ بدهد و این تهدید را تبدیل به فرصت کردند و سربلند از این جنگ هشت ساله بیرون آمدند.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه تبیین ابعاد مختلف جنگ و بیان خاطرات رزمندگان برای نسل جوان یک امر ضروری و مهم به‌‏شمار می‏‌رود، عنوان کرد: به‏ مناسبت هفته دفاع مقدس از سوی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی ویژه برنامه روایت‏گری از هشت سال دفاع مقدس با حضور رزمندگان عزیز تدارک دیده شده است.

وی افزود: این برنامه هر روز قبل از نماز مغرب و عشاء در رواق امام خمینی(ره) برگزار می ‏شود و در آن رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس به روایت‏گری می‌‏پردازند.سال گذشته نیز برنامه روایت‏گری برگزار شد که با استقبال زائران به ویژه جوانان همراه بود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار