خوشبختانه این مسافر خانم که مربی آموزشگاه رانندگی بوده است بلافاصله در چند ثانیه کنترل اتوبوس را به دست گرفته و اتوبوس را متوقف کرده و با توجه به اینکه اتوبوس در نزدیکی یک پل بوده و امکان سقوط آن و سرنشینانش در پل زیاد بوده این مسافر خانم بسیار به موقع اقدام و جان مسافران را نجات داده است.
کد خبر: ۶۶۱۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸ 29 September 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / اجتماعی ،این روزها برخی خبرها از تلاش هایی برای ایجاد رعب و وحشت در مسیرهای کوهستانی برخی استان های کشور مخابره می شود که بنابر گفته برخی شاهدان عده ای با پرتاب سنگ به سمت کامیون ها و گاها حتی تیراندازی به سمت این کامیون ها قصد اخلال در تردد آن ها را دارند. هر چند تاکنون بیشتر این گزارشات مربوط به حوزه کامیونداران است و بنابر برخی شواهد و تذکرات مسئولان قضایی به نظر می رسد هدف این افراد اخلال در توزیع کالا در بازار شهرهای مختلف کشور است اما چند روز پیش همین اتفاق (پرتاب سنگ به خودروها) برای اتوبوس بوشهر به اصفهان در مسیر محدوده بین شهر یاسوج و سمیرم رخ داده است که جزئیات این حادثه نشان از شجاعت یک بانوی مسافر در جلوگیری از یک تراژدی بزرگ دارد!
بنابر برخی گزارشات چند فرد ناشناس سوم مهر ماه سال جاری با پرتاب سنگ به اتوبوس محور اصفهان به بوشهر باعث صدمه شدید راننده و توقف آن شدند که یکی از مسافران با اقدام شجاعانه مانع از ایجاد حادثه شد.

کارشناس رسانه ای اداره کل حمل و نقل پایانه های استان اصفهان در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان ، گفت : حدود ساعت یک بامداد روز سوم مهر ماه در مسیر سمیرم به یاسوج ناگهان یکی از مسافران که در قسمت جلو اتوبوس نشسته بود ، متوجه پرتاب سنگ بزرگی به شیشه ی جلو اتوبوس و مصدومیت راننده از ناحیه چشم بر اثر برخورد سنگ و انحراف اتوبوس شده است.

این مسئول روابط عمومی ادامه داد : خوشبختانه این مسافر خانم که مربی آموزشگاه رانندگی بوده است بلافاصله در چند ثانیه کنترل اتوبوس را به دست گرفته و اتوبوس را متوقف کرده و با توجه به اینکه اتوبوس در نزدیکی یک پل بوده  و امکان سقوط آن و سرنشینانش در پل زیاد بوده این مسافر خانم بسیار به موقع اقدام و  جان مسافران را نجات داده است.
به گفته  وی راننده در حال حاضر در کما بوده و امکان مصاحبه با وی وجود ندارد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد هر چند در سال های دور و زمانی که جاده قدیم یاسوج به سمیرم محل تردد خودروها بود برخی خبرها از نا امنی در قسمت های صعب العبور آن جاده بر سر زبان ها بود اما سال های زیادی است که امنیت کامل در این مسیر و دیگر مسیرها برقرار است و نباید اجازه داده شود که به هر دلیلی بار دیگر شایعات نا امنی بر این مسیر سایه بی افکند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
اینم از امنیت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار