عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه زیرساخت‌های خوبی در پایتخت وجود دارد، گفت: برند سازی در تهران مغفول مانده است.
کد خبر: ۶۶۳۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲ 06 October 2018

ناهید خداکرمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس، با بیان اینکه 14 مهر روز تهران نامگذاری شده است، گفت: به نظر بنده تهران یک شهر مظلوم است و جور بیکاری، فقر، خشکسالی، تفاوت فرهنگی و قومی و پس‌لرزه‌های سیاسی کشور را بر دوش می‌کشد ولی در عین حال پتانسیل‌های عظیمی در خود دارد. 

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه تهران می‌تواند منشأ تحول باشد، گفت: روز تهران یک اقدام بسیار خوب برای معرفی شهر است و باید بتوانیم زیبایی‌ها و جذابیت‌های تهران را به مردم جهان معرفی کنیم. 

وی ادامه داد: از جنوب تهران که به سمت شمال می‌رویم و همچنین نگاهی به غرب و شرق می‌ اندازیم؛ می بینیم  که شهرری سیمای باعظمت تاریخی تهران است و پتانسیل‌های زیادی برای اینکه به مکان توریستی تبدیل شود در آن وجود دارد.

خداکرمی گفت: در مرکز شهر آثار فاخری در پوسته مدرن شدن است و پتانسیل‌ها و جذابیت‌هایی برای ثروت‌آفرینی دارد. 

عضو شورای شهر تهران افزود: در غرب تهران ردپای صنعتی شدن کشور آشکار است و همچنین ردپای بی‌انصافی در محیط زیست تهران نمایان است. 

وی با بیان اینکه شمال تهران همچنان یکی از زیباترین منظره‌های جهان را در خود جای داده است گفت: در ست است تخریب های در دامنه البرز رخ داده است اما همچنان شکوه البرز و طبیعت دامنه‌های البرز وجود دارد و باید اینها را به جهان معرفی کرد.

خداکرمی با بیان اینکه اگر ذره‌ای کنجکاوانه به تهران نگاه کنیم متوجه می‌شویم که در وجب به وجب مکان‌ها طبیعت و جغرافیا مکان‌هایی برای معرفی وجود دارد، گفت: ما باید برندسازی را از تهران شروع کنیم. 

وی با تأکید بر این موضوع که برندسازی تهران همچنان مغفول مانده است، گفت: باید در این زمینه مردم هم  کمک کنند؛ بازار تهران می‌تواند یک برند تجاری، صنعتی و مدرن باشد.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: امیدواریم بتوانیم از پتانسیل‌های این شهر استفاده کنیم.

خداکرمی با بیان اینکه تهران فقط به مکانی برای حل مشکلات تبدیل شده و کمتر به حل مشکلات خود تهران توجه شده است، گفت: باید در سه سال آ‌ینده بتوانیم جذابیت‌های تهران را معرفی کنیم. 

وی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های خوبی در تهران وجود دارد، گفت: باید برندسازی لازم صورت گیرد و امیدواریم بتوانیم سیمای واقعی تهران را به جهانیان معرفی کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار