رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان قدس:
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان قدس از صدور بیش از 300 فقره گواهینامه قرآن در این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت موضوع طرح حافظان قرآنی در این شهرستان ادامه دارد.
کد خبر: ۶۶۷۴۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸ 14 October 2018

حجت الاسلام محمد مهرابی امروز اظهار داشت: قرآن هدایت‌گر انسان بوده و یادگیری و فراگیری مفهوم آن از مهمترین مسائلی است که باید به آن توجه ویژه و اساسی شود.

وی ادامه داد: در این راستا و با تدابیر انجام شده صدور گواهینامه‌های قرآنی در این شهرستان با شتاب بیشتری صورت می‌گیرد تا بتوانیم در مسیر توسعه امور فرهنگی و تربیت حافظان قرآن گام‌های اساسی را برداریم.

رئیس تبلیغات اسلامی قدس در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه از ابتدای سال‌جاری تاکنون بیش از 300 فقره گواهینامه قرآنی در این شهرستان صادر شده است، افزود: باید برنامه‌ها و اهداف این سازمان در مسیر توسعه امور قرآنی و تربیت حافظان قرآن به درستی محقق شود.

مهرابی خاطرنشان کرد: این گواهینامه‌ها سبب می‌شود تا قرآن‌آموزان به خواندن قرآن و فراگیری مفاهیم قرآنی تشویق و ترغیب شوند و بتوانیم به اهداف مورد نظر در این زمینه دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمن اعتقادات و مذهب ما را نشانه گرفته است، گفت: باید فرهنگ قرآن و علوم قرآنی را در بین نسل امروز گسترش داده و آنان را با این مهم بیش از گذشته مأنوس سازیم.

رئیس تبلیغات اسلامی قدس تصریح کرد: با ارائه این گواهینامه‌ها، ‌قرآن‌آموزان به فراگیری قرآن و علوم قرآنی به درجات بالاتر تشویق می‌شوند.

مهرابی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه در شهرستان قدس 13 موسسه و 3 خانه قرآنی فعال است، ‌گفت: این موسسات در راستای توسعه علوم قرآنی فعال بوده و توانسته‌اند با برنامه‌های فرهنگی علاقمندان به علوم قرآنی بسیاری را جذب کنند.

وی تأکید کرد: این موسسات و خانه‌های قرآنی در رشته‌های قرائت، حفظ و مفاهیم فعال هستند.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار