از سوی گرشاسبی مطرح شد؛
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به توهینی که بازیکنان تیم نوجوانان استقلال به این باشگاه داشته‌اند، گفت: شکایتی از این باشگاه نمی‌کنیم تا روند فعلی‌مان دچار مشکل نشود.
کد خبر: ۶۶۷۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳ 14 October 2018

حمیدرضا گرشاسبی در خصوص آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس در آستانه دیدار برگشت این تیم مقابل السد قطر گفت: نتایج السد را دنبال می کنیم. آنها در یک بازی هشت گل خوردند که البته بازیکنان ذخیره اش بازی کردند. خوشبختانه تمام تمرکز خودمان را به کار بستیم تا خودمان دچار غرور کاذب نشویم. انتظار هم داریم روند تمام  رسانه ها برای ما مثبت باشد. امیدواریم اول آبان با حمایت صاحبان اصلی باشگاه که هواداران هستند از سد حریف عبور کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص اتفاقات رخ داده در رختکن تیم نوجوانان استقلال تهران که توهین هایی به باشگاه پرسپولیس شده بود افزود: اصلا قصد نداریم از این باشگاه شکایت کنیم. با شکایت کردن از روند خوب و روبه رشدمان عقب می مانیم.

وی در گفتگو با برنامه رادیویی «تهران ورزشی» درباره مشکلات ورزشگاه آزادی در صورت صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: اینطور نبود که بخواهند هزینه ها را گردن ما بیندازند. باشگاه قراردادش مشخص است. استادیوم آزادی، ورزشگاه ملی است و متعلق به هیچ باشگاهی نیست. به خاطر همین حساسیت هم وزیر ورزش ورود کرد تا اقدامات مربوطه توسط شرکت توسعه و تجهیز عملی شود.

گرشاسبی ادامه داد: اگر به فینال برسیم حدود ۲۰۰ میهمان خارجی داریم. همچنین نزدیک به ۳۰۰ خبرنگار خارجی خواهند آمد. سمیناری هم در تهران دارند که باید در همان ایام برگزار کنند. بطور کلی اسمی از میهمانان ویژه نبرده اند.

مدیرعامل سرخپوشان پایتخت درباره وضعیت کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس اذعان داشت: هیچ مشکلی در این زمینه ها نداریم. می خواهیم با کمک همگانی افتخار آفرینی بزرگی برای پرسپولیس و فوتبال ایرانرقم بزنیم.

وی درباره پرونده طلبکاران این باشگاه تاکید کرد: ۳۲ پرونده خارجی داشتیم که تمام آنها را بستیم. از تمام این موراد تنها یک مورد هست که ما اعتراض کرده ایم تا دادگاه CAS اظهار نظر کند. اما برخی بدهی هایمان هم به سه الی چهار نفر  به گونه ای است که از دادگاه نامه داده اند فعلا به آنها پرداختی نداشته باشیم.

گرشاسبی درباره حضور در مراسم ختم مادر بشار رسن گفت: او بازیکن اخلاقی و خوبی است. ما هم وظیفه خودمان می دانیم تا به همراه دو نفر از اعضای باشگاه در مراسم سوگواری مادرش شرکت کنیم.

مدیرعامل سرخپوشان پایتخت درباره تغییر زمان بازی های پرسپولیس در لیگ برتر خاطر نشان کرد: من از آقای تاج و فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تشکر می کنم که در حال کمک کردن هستند. همه پیگیر هستند که پرسپولیس افتخار آفرینی کند. انصافا هر روز شخص وزیر ورزش و آقای داورزنی پیگیرند تا دغدغه هایمان کاهش یاید. خانم فرامرزیان هم مسائل مالی را پیگیرند. مشکل مالی ما در خصوص بازیکنان خارجی هم در یکی دو روز آینده پرداخت می شود.

وی درباره میزان پرداخت به خارجی های پرسپولیس تاکید کرد: بدهی ما به بازیکنان خارجی رقمی بالاست. اما قرار است از طریق ارز ثانویه بانک مرکزی حدود ۵۰۰ هزار یورو دریافت کنیم تا به مربیان و بازیکنان خارجی خود پرداخت کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار