طی ۶ ماه نخست سال جاری انجام شده است؛
رئیس اداره مدیریت پسماند شهرداری منطقه یک تهران گفت: ۳۴ هزار شهروند شمال تهران در ۶ ماهه اول سال جاری تحت آموزش طرح تفکیک پسماند قرار گرفتند.
کد خبر: ۶۶۸۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷ 15 October 2018

مهدی جمشیدیان رئیس اداره مدیریت پسماند شهرداری این منطقه با بیان خبر فوق اظهار داشت: در راستای پیاده سازی طرح تفکیک پسماند از مبدا ، آموزشگران این طرح از آغاز سال تا کنون ۳۴هزار و۴۴۶ نفر را تحت آموزش قرار دادند و درباره انواع پسماندها، مزایای تفکیک پسماند خشک وتاثیر آن در کاهش آلودگیهای زیست محیطی ، شیوه های کاهش تولید پسماند وکم حجم سازی آن بیش از ۳ هزاربرنامه آموزشی در شمال تهران اجرا شده است.

وی گفت: به منظور افزایش آگاهی شهروندان و جلب مشارکت آنان در اجرای طرح تفکیک پسماند از مبدا تولید، آموزشگران این طرح در محلات ۲۷ گانه با توزیع بروشورهای اطلاع رسانی بین شهروندان و ارائه آموزشهای چهره به چهره با حضور در منازل مسکونی و مجتمع ها، مراکز تجاری ، مساجد ،اماکن مذهبی ، مدارس،مراکز درمانی و... با جدیت در حال فعالیت بوده و در زمینه فرهنگسازی این طرح در شش ماه اول سال گامهای موثری برداشته شده است.

جمشیدیان افزود: موثرترین راه حفظ محیط زیست از گزند آلاینده‌ها، مدیریت صحیح پسماند و مشارکت آگاهانه شهروندان در اجرای طرح تفکیک و بازیافت پسماندهای تولیدی است.که نیاز است با جدیت در این موضوع ،زمینه ی سالم سازی محیط زیست شهری را برای زندگی خود و فرزندانمان فراهم نماییم.

 
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار