سرپرست فرمانداری پیشوا:
سرپرست فرمانداری پیشوا از راه اندازی مجمع مشورتی جوانان در این شهرستان خبر داد و گفت: جوانان موتور محرکه کشور هستند.
کد خبر: ۶۶۸۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲ 16 October 2018

حسین عباسی ظهر سه شنبه در نشست با هیأت مؤسس مجمع مشورتی جوانان شهرستان پیشوا، سرمایه هر کشوری را  منابع انسانی آن دانست و اظهار کرد:  این جوانان هستند که موتورمحرکه و میدان دار فعالیت های مختلف در جامعه هستند و لازمه اثربخشی حضور آنان، خودباوری و اعتماد به نفس است.

وی با تأکید بر لزوم راه اندازی هر چه سریعتر مجمع جوانان شهرستان پیشوا، افزود: به دلیل روحیه لطیف، طبع عالی و فطرت پاک جوانان، هر جا که ورود پیدا کنند تاثیرگذار بوده و منشا اقدامات خوب و ماندگار خواهند بود. 

عباسی اظهار کرد: گاهی جوانان فعالیت خود را تنها در گروی همکاری مسئولان می دانند در صورت عدم همکاری، کار را رها می کنند در صورتی که جوانان می توانند اراده بسازند و تاثیرات خود را در مجموعه ها بگذارند و با تشکیل یک پایگاه اجتماعی قوی، مسئولان را نیز با خود همراه کنند و در روند تصمیم گیری و تصمیم سازی شهرستان اثرداشته باشند.

سرپرست فرمانداری پیشوا خلاء تشکیلات مستقل برای جوانان را آسیب زا دانست و گفت: سیاست دولت تدبیر و امید بر این قرار گرفته که جوانان میدان دار امور باشند و در این راستا با ارائه طرح و برنامه های مختلف، در جهت مشارکت هر چه بیشتر آنان توجه و اهتمام ویژه ای دارد.

وی افزود: مجمع مشورتی به عنوان هسته اولیه تشکیلات جوانان باید با رویکرد همگرایانه و با همفکری و تعامل، نیازهای  جوانان شهرستان را اولویت بندی کرده و با ترسیم راه پیش رو، درصدد تشکیل مجمع بزرگ تری با دخیل نمودن دیگر جوانان شهرستان برای ارائه برنامه های متناسب با امور آنان باشند.

عباسی با تاکید بر لزوم امیدافزایی در میان مردم گفت: مردم اگر امید داشته باشند در مقابل همه مشکلات مقاومت می کنند اما عده ای دائما در تلاش هستند تا امید را از مردم سلب و بذر یأس و ناامیدی بکارند و این هوشیاری اقشار مختلف مردم و به ویژه نسل جوان را می طلبد.

وی خاطرنشان کرد: جوانان باید تلاش کنند تا با روحیه مطالبه گری ضمن تقویت فرهنگ پاسخگویی در مسئولان با رویکرد اصلاح امور، با ایفای نقش فعال خود در عرصه های مختلف اجتماعی مسیر توسعه شهرستان را بر اساس اولویت های قشر جوان هموار کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار