معاون شهردار منطقه یک تهران خبر داد؛
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک تهران از برگزاری اولین دوره کارگاه آموزشی چوگان بصورت رایگان در شمال تهران خبر داد.
کد خبر: ۶۷۰۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸ 21 October 2018

 مجتبی توسلی پیش از ظهر یکشنبه با اعلام خبر با بیان خبر برگزاری اولین دوره کارگاه آموزشی چوگان بصورت رایگان در شمال تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ورزش چوگان از ورزش های کهن ایرانیان است که امروزه به ورزشی جهانی تبدیل شده است و با عنوان ورزش نظامی و جنگی با اسب و چوب که منشاء ایرانی و قدمتی چند صد ساله دارد در گذشته درمیان پادشاهان و بزرگان رواج داشته و در حال حاضر کشورهای آسیایی و اروپایی از این بازی استراتژیک استقبال می کنند.

وی گفت: با توجه به اینکه برای حفظ این ورزش باستانی در نسل‌های گذشته تلاش چندانی نشد و با وجود تلاش‌های صورت گرفته نسل جدید هم چندان چوگان را نمی‌شناسند شهرداری منطقه یک اقدام به برگزاری اولین دوره کارگاه آموزشی ورزش چوگان بصورت رایگان به همراه برپایی نمایشگاهی از تصاویر و لوازم این ورزش برای عموم شهروندان کرده است.

توسلی افزود: شرکت در این کارگاه برای عموم آزاد و زیر نظر استاد ملادوست و فدراسیون چوگان برگزار می شود و علاقمندان می توانند جهت ثبت نام از ساعت ۸ صبح الی۱۳ ظهر با شماره ۹۶۰۲۷۷۱۴ تماس بگیرند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار