استاندار تهران تاکید کرد؛
استاندار تهران گفت: مراکز فرهنگی در شناسایی حوزه آسیب مواد مخدر پلیس را یاری کنند.
کد خبر: ۶۷۱۲۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۳ 22 October 2018

محمد حسین مقیمی صبح دوشنبه در نشست مشترک شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران و شهرستان بهارستان طی سخنانی اظهار داشت: توجه به مقوله اعتیاد که یکی از موارد شاخص در شناسایی و کاهش آسیب های اجتماعی به شمار می رود از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است و توجه نظر همه دستگاه های مربوطه را می طلبد.

مقیمی در ادامه با تاکید بر این که باید در حوزه آموزش در اماکن آموزشی نسبت به آسیب های مواد مخدر گام جدی برداشته شود افزود: نیروی انتظامی و دستگاه قضایی به تنهایی قادر به برخورد با معضلات مواد مخدر نیستند و حتما دستگاه های فرهنگی و آموزشی باید به یاری این دستگاه ها بیایند.

وی آموزش و اطلاع رسانی در حوزه صدا و سیما را نیز بسیار مهم و ارزشمند دانست و بیان داشت: هرچه قدر در حیطه آموزش و شناساندن آسیب اعتیاد و مواد مخدر فیلم و نماهنگ و کلیپ و محتواهای آموزشی ساخته شود باز هم خلا احساس می شود و ظرفیت این را داریم که بیشتر به این موضوع توجه شود لذا اخیر صدا و سیما برنامه و سریال های خوبی در حوزه آسیب های موادمخدر پخش می کند که باید بیشتر شود.

استاندار تهران گفت: مایک مقدار در این حوزه کم کاری می کنیم و اگر وقت بیشتر و مطالعات و شناسایی های بیشتری در این زمینه داشته باشیم قطع بر یقین بیشتر می توانیم موفقیت کسب کنیم.

مقیمی افزود: به طور مثال در استان همین که دور میز نشسته ایم باید وقت بگذاریم و با این آسیب اجتماعی مقابله و پیشگیری کنیم و نگذاریم جوانان ما به این ماده خانمانسوز روی بیاورند و باید آموزش های همگانی و سرمایه گذاری کنیم و نیروی انسانی را حفظ کنیم چرا که اگر یک نفر را از مواد مخدر نجات دهیم درواقع یک ملت را نجات داده ایم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار