در راستای اجتماعی سازی پژوهش های دینی صورت گرفت
پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با هدف اجتماعی سازی محصولات پژوهشی و تولیدات علمی این پژوهشگاه با شرکت پیام رسان حکمت و اندیشه تفاهم نامه همکاری امضا کرد.
کد خبر: ۶۷۱۶۹۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۹ 23 October 2018

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی قم با هدف اجتماعی سازی محصولات پژوهشی و تولیدات علمی این پژوهشگاه با شرکت پیام رسان حکمت و اندیشه تفاهم نامه همکاری امضا کرد.

 

بر اساس تفاهم صورت گرفته، پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی از این پس با بهره گیری از به روزترین تکنولوژی ها و ابزارهای رسانه ای، دانش تولید شده در این پژوهشگاه را به زبان روز جامعه ترجمه و از طریق قالب های مناسب رسانه ای به سمت کاربردی شدن هدایت می کند.

شایان ذکر است یکی از آخرین و مهم­ترین گام­ها برای تکمیل چرخه­ی تولید علم و گفتمان سازی، «اجتماعی سازی» محصول مطالعات و یافته های مراکز تولید علم و جاری کردن دستاوردهای این مراکز در سطح جامعه است. نادیده گرفتن این گام مهم تولید علم که به دلیل عدم شناخت اهمیت و قدرت رسانه در دنیای کنونی است، منجر به ابتر ماندن تلاش­ها و عدم حصول مقصود نهایی تولید علم که رشد انسان و جامعه است خواهد شد.

مجموعه پیام رسان حکمت و اندیشه با به کارگیری روش های علمی و ابزارهای روز رسانه ای، طی شش سال گذشته سعی نموده به عنوان پلی میان رسانه ها و مراکز علمی کشور، به ترویج یافته های علمی و اجتماعی سازی علوم تولید شده در کشور بپردازد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار