رییس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی استان تهران:
کد خبر: ۶۷۱۹۷۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴ 24 October 2018

رییس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: ۱۳ آبان فرصتی برای بازخوانی آرمان های انقلاب برای نسل جوان است.

 

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص جلسه ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی که در شهرستان شهریار و با حضور امام جمعه، فرماندار و دیگر مسئولان شهرستانی در فرمانداری شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه نسل های گذشته تحت سلطه حکومت های فاسق و شاهنشاهی قرار داشتند، اظهار داشت: خداوند بر ملت ما منت گذاشته است که سرنوشت حکومت جمهوری اسلامی ایران زیر سایه امام زمان(ع) و به وسیله و برکت انقلاب نوشته بشود.

 

محمودی تاکید کرد: تمام امید دشمن به نسل جوانان ما است، جوانانی که امام خمینی(ره) و دفاع مقدس را ندیده اند و از آن آگاهی و درک درستی ندارند لذا دشمن امروز در صدد است با وجود فضای مجازی و شبکه های مختلف نسل جوان ما را نسبت به انقلاب اسلامی بدبین کنند و با استفاده از کم کاری و کوتاهی برخی مسئولان از آن بهره برداری کنند و با ایجاد شبه و جو سازی در برابر انقلاب، نظام را خدشه دار کنند.

 

وی افزود: ۱۳ آبان امسال فرصت مناسبی برای بازخوانی آرمان های انقلاب، دستاوردهای نظام اسلامی، نقش امام خمینی(ره) و فداکاری ملت ایران به نسل جوان است.

 

رییس ستاد ۱۳ آبان استان تهران بیان کرد: امسال که در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم باید تلاش کنیم تا دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی برای جوانان و نسل چهارم انقلاب به خوبی تبیین شود که به ارزش و جایگاه انقلاب اسلامی پی ببرند.

 

رییس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان اینکه انقلاب اسلامی خدمت های زیادی را به مسلمانان جهان عرضه کرده است، گفت: باید از این فرصت ها استفاده و دستاوردهای انقلاب اسلامی را جمع آوری و برای نسل جوان و مردم انقلابی تبیین و تشریح کنیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار