مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران خبر داد؛
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران از پیش بینی و اجرای۱۱ هزار جلسه تبلیغی در کانون های جمعیتی استان تهران به مناسبت دهه آخر صفر خبر داد.
کد خبر: ۶۷۲۱۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴ 24 October 2018

حجت الاسلام سید ناصرالدین نوری زاده پیش از ظهر چهارشنبه با اعلام خبر جلسات تبلیغی در کانون های جمعیتی استان تهران به مناسبت دهه آخر صفر اظهار داشت: با توجه به قرار گرفتن در آستانه دهه آخر صفر و ایام اربعین سید وسالار شهیدان حضرت امام حسین (ع)، ۱۰۹۷۰ مبلغ و مبلغه به کانون های جمعیتی استان تهران اعزام می شوند.

نوری زاده در ادامه افزود : به منظور تبیین هر چه بیشتر فرهنگ عاشورایی در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان برنامه های مختلفی از سوی این اداره کل طراحی و برنامه ریزی شده که از جمله می توان به اعزام مبلغ و مبلغه برای برپایی امر عزاداری در کانون های جمعیتی ویژه برنامه دهه آخر صفر در مساجد روستایی، گفتمان های دینی و جلسات پرسش و پاسخ و ایراد برنامه های تبلیغی توسط ائمه جماعات دستگاه های اداری ، کارخانجات و شرکت ها و نیز جلسات هم اندیشی و توجیهی مسئولین مذهبی اشاره داشت.

این مسئول فرهنگی، یادآور شد: در استان تهران روزانه ۲۸۸۴ امام جماعت در دستگاه های مختلف اعم از ادارات کارخانجات، شرکت ها و مدارس به اقامه نماز جماعت اشتغال دارند که در این ایام علاوه بر برپایی نماز ، برنامه های سخنرانی و جلسات تبلیغی داشته، همچنین به سوالات مخاطبین در موضوعاتی همچون ولایت ، عاشورا و احکام پاسخ می دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران در ادامه بیان داشت: اطلاعات و آمار مبلغین اعزامی شامل ۷۵۰ مبلغ و ۱۵۰ مبلغه و نیز ۱۹۷ روحانی هستند در سامانه سجام ثبت شده و هر کدام از آنها در دهه آخر صفر ۱۰ جلسه سخنرانی دارند که جمعاً ۱۰۹۷۰ جلسه خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت برپایی مراسم اربعین اباعبدالله الحسین (ع) و دهه آخر صفر به ویژه شهادت رسول اکرم (ص) ، امام حسن (ع) و امام رضا(ع) از اماکن دینی فرهنگی و آموزشی استان تهران خواست در صورت نیاز به مبلغ می‌توانند با ادارات تبلیغات اسلامی استان تهران تماس بگیرند.

 

بیشتر بخوانید:
 
 
 
 
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار