مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران:
مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران از تلاش برای ساماندهی حداکثری ترافیک محدوده بلوار ارتش و تسهیل دسترسی به شهرک‌های شهید محلاتی و قائم از طریق احداث دو پل دوربرگردان خبر داد.
کد خبر: ۶۷۲۱۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰ 24 October 2018

 احسان نوش آبادی دراین باره گفت: طرح‌های تکمیلی به منظور ساماندهی هرچه بهتر ترافیک محدوده بلوار ارتش، علاوه بر اجرای برخی اصلاحات هندسی در معابر پیرامونی، شامل احداث دو پل دوربرگردان غرب به غرب در بلوار ارتش است که باید همزمان با بهسازی این مسیر در بخش حدفاصل بلوار قائم تا بزرگراه امام علی(ع) اجرا شوند.

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران  با بیان اینکه لزوم هماهنگی با پلیس راهور تهران بزرگ به منظور اجرای عملیات انحراف ترافیک را از جمله پیش نیازهای شروع عملیات اجرایی این دوربرگردان ها وجود دارد، اضافه کرد: جابجایی و حذف یک تا دو دکل برق فشار قوی در محدوده اجرای هر یک از پل های دوربرگردان ضروری است.

بر اساس اعلام روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران نوش آبادی افزود: ایجاد مسیر دسترسی مستقیم از شهرک شهید محلاتی به بزرگراه امام علی(ع)، از دیگر اقداماتی است که در دستور کار سازمان مهندسی و عمران شهر تهران قرار دارد. با ایجاد این دسترسی راهگشا، گردش های اضافی در محدوده بلوار ارتش کاسته شده و بار ترافیک در بزرگراه ها و معابر شریانی شمال شرق پایتخت به نحو متناسب تری توزیع خواهد شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار