رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران تاکید کرد:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران بر لزوم چاره اندیشی برای ایجاد رسانه و شبکه مستقل در شهرستان های استان تهران تاکید کرد.
کد خبر: ۶۷۲۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸ 25 October 2018

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی  پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی شهر قدس که با حضور امام جمعه، فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان در دفتر امام جمعه برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: امروز در سراسر کشور از لحاظ کارهای زیربنایی، عمرانی، رسیدگی به دورترین بخش های کشور و از نظر فرهنگی و اجتماعی فعالیت های فراوانی را داشته ایم که همه این کارها و فعالیت ها به برکت انقلاب اسلامی بوده است.

 

وی بیان کرد: در انقلاب اسلامی کارهای فوق العاده ای انجام شده است که این کارها را نباید نادیده گرفت و باید برای همه مردم و جوانان تشریح کرد که این نطام چه بود و چه شد، جوانان قبل از انقلاب را درک نکردند و برای همین است که نمی توانند تشخیص بدهند و این وظایف همه مسئولان است که دستاوردهای انقلاب را تبیین کنند.

 

رئیس ستاد۱۳ آبان استان تهران گفت: انقلاب اسلامی توانست با شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی نظام مقتدر و مستقل خود را در جهان به رخ بکشد و در روز ۱۳ آبان باید شعار مرگ برآمریکا از هرسال دیگر بیشتر و باشکوه تر در سراسر کشور شنیده شود که این کار مشت محکمی به دهان دشمنان خواهد بود.

 

محمودی با اشاره به مسئله رسانه تاکید کرد: فضای رسانه،فضای مهمی است و قریب به ۶میلیون نفر در شهرستان های استان تهران از شبکه مستقل محروم هستند و باید این مطالبه را پیگیری کنیم و اگر رسانه های ما مطالبه های مردم را پیگیری و دنبال کنند دیگر فضای مجازی نمی تواند هر تهمت و مسئله ای را به صورت اشتباه و دروغ نشر دهد.

 

وی با اشاره به اینکه لازم است که مسئولان اجرایی کشور برای رسانه و شبکه مستقل شهرستان های استان تهران چاره اندیشی کنند بیان داشت: چرا که شهرستانهای استان تهران از دورترین روستاهای جنوبی کشور در بحث رسانه محروم تر است و این مطالبه و  درخواست مردم است که بیان می شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار