با حضور مسؤولان
امروز و با حضور مسوولان و در راستای توسعه مراکز آموزشی یک مدرسه خیرساز در شهرستان قدس راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۶۷۲۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۶ 25 October 2018

علی ناصربخت فرماندار شهرستان قدس امروز در حاشیه افتتاح این مدرسه خیرساز با تأکید بر توسعه فضاهای آموزشی و کلاس‌های درس در این شهرستان اظهار داشت: با توجه به افزایش جمعیت و نیاز مردم به فضاهای آموزشی لازم است تا از ظرفیت‌های موجود در شهرستان در راستای ساخت مدارس استفاده کنیم.

 

وی ادامه داد: هم اکنون برخی از مدارس این شهرستان به صورت دوشیفت اداره می‌شود و باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که با توسعه فضاهای آموزشی به سمت یک شیفت شدن مدارس پیش برویم.

فرماندار شهرستان قدس در ادامه با بیان اینکه استفاده از ظرفیت‌های خیران برای ساخت و راه‌اندازی مدارس امری مهم به شمار می‌رود،‌ افزود: خوشبختانه حضور خیران در این شهرستان و ساخت مدارس سبب شده است که با توجه به روند افزایشی جمعیت ما با کمبود مدارس و کلاس‌های درس مواجه نشویم.

ناصربخت تأکید کرد: البته نباید از موضوع مهاجرت غافل شویم چرا که اگر این روند ادامه دار باشد، در مقطع ابتدایی با مشکلات کمبود کلاس‌های درس روبه‌رو خواهیم شد.

 

مدارس قدس به صورت دوشیفت اداره می‌شود

 

در ادامه این مراسم صادق محمدی مدیر آموزش و پرورش شهر قدس طی سخنانی اظهار داشت: با توجه به تراکم جمعیت دانش‌آموزی هم‌اکنون مدارس این شهرستان به صورت دو شیفت اداره می‌شود.

 

وی با اشاره به جمعیت 62 هزار نفری دانش‌آموزان در این شهرستان بیان داشت: به دلیل تراکم جمعیت باید تمام مدارس به طور دو شیفت فعالیت کنند،‌ این در حالی است که از لحاظ قانونی باید هر مدرسه یک شیفت فعال باشد.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار