یزد - ایرنا - تیم صدرشیمی یزد در پیکارهای فوتوالی ایران و انتخابی تیم ملی عصر روز جمعه با نتیجه 2 بر یک همشهری خود تیم مقاومت گلساپوش یزد را شکست داد و به مقام قهرمانی رسید.
کد خبر: ۶۷۳۰۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵ 27 October 2018

این مسابقه با حضور جمعی از مسئولان و هواداران یزدی در مجموعه ورزشی شهدای سلمان محله محمودآباد یزد برگزار شد.
همچنین در دیدار رده بندی نیز تیم پرسپولیس محله مرد آباد شهرستان یزد 2 بر یک تیم منتخب خراسان شمالی را شکست داد و در جایگاه سوم قرار گرفت.
نخستین دوره این مسابقات با حضور 55 تیم در 16 گروه از 25 استان روز پنجشنبه در مجموعه ورزشی سلمان محمودآباد یزد آغاز شده است.
در این مسابقات تیم ها به مدت 2 روز زیر نظر انجمن فوتوالی ایران و یزد، بازی های خود را برگزار کردند و در پایان چهار تیم برتر جواز حضور در جام ستارگان فوتوالی کشور را که آذرماه 1397 با حضور هشت تیم در بوشهر برگزار می‌شود، کسب نمودند.
فوتوالی از ادغام 2 رشته والیبال و فوتبال ساحلی ایجاد شد که در یک زمین 9 در 18 مترمربع با یک تور به ارتفاع 2 متر و 20 سانتیمتر با حضور 2 بازیکن در هر تیم برگزار می‌شود.
بازیکنان باید توپ را با استفاده از ضربات پا، سر و سینه و بدون استفاده از دست به زمین حریف ارسال کنند.
انجمن فوتوالی ایران در سال 1390 تشکیل و زیر نظر هیات ورزش‌های روستایی عشایری و بازی های بومی محلی فعالیت دارد و تیم ملی فوتوالی ایران در دوره گذشته بعد از تایلند، نایب‌قهرمان شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار