۵۰۰ زائر آذری‌زبان برای حضور در راهپیمایی اربعین به حرم مطهر رضوی مشرف شدند تا اذن زیارت اربعین را از امام رضا(ع) دریافت کنند.
کد خبر: ۶۷۳۱۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶ 27 October 2018

به گزارش تابناک : در آستانه اربعین حسینی 500 نفر از عاشقان زیارت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) از کشورهای آذربایجان، گرجستان، ترکیه و روسیه برای شرکت در همایش بزرگ اربعین حسینی به حرم مطهر امام رضا(ع) مشرف شدند تا اذن تشرف خود را از این امام همام دریافت کنند.

آیگول سان زائری از کشور جمهوری آذربایجان که برای دوازدهمین بار توفیق زیارت حضرت رضا(ع) را دارد، در زمینه حس و حال این زیارت گفت: عاشق امام حسین(ع) هستم و هربار که به حرم حضرت رضا(ع) مشرف می‌شوم زیارت کربلا را از حضرت طلب می‌کنم.

وی افزود: این سفر اگر چه پر از شوق و امید است اما با دیدن آرزومندانی که از این زیارت جا ماندند احساس می‌کنم که به جز خودم نماینده‌ای برای افرادی هستم که نتوانستند در این سفر همراه ما باشند، سلام آن‌ها را به ارباب‌شان می‌رسانم و برای آن‌ها آرزو می‌کنم تا این زیارت نصیب آن‌ها نیز شود.

این زائر عازم کربلا تصریح کرد: در احادیث و روایات فراوانی ثواب زیارت امام رضا(ع) بیش از سایر ائمه ذکر شده است، به همین خاطر تصمیم گرفتیم ابتدا به زیارت ایشان آمده تا جواز زیارت کربلا را از ایشان بگیریم و بعد به جمع ارادتمندان حسینی بپیوندیم.

کریم توکان زائر اهل کشور ترکیه نیز گفت: این سفر احساس معنوی نابی را در من ایجاد کرد و موجب شد تا با شناخت و معرفت بیشتر برای حضور در راهپیمایی اربعین حسینی آماده شویم.

وی ادامه داد: زیارت امام رضا(ع) بسیار ارزشمند است و من از این موضوع بسیار خرسندم، زیرا هر آن کس که ایشان را زیارت کند، گویا پیامبراکرم(ص) و سایر ائمه اطهار(ع) را زیارت کرده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار