با اقدام به موقع تکنسین‌های پایگاه مادوان یک زایمان موفق  در آمبولانس اورژانس انجام گرفت که بعد از اقدامات پزشکی لازم متناسب با نوزاد و مادر هردو را به بیمارستان امام سجاد انتقال دادند.
کد خبر: ۶۷۳۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴ 27 October 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد/ اخبار حوادث، از شب گذشته و با شروع اولین بارش جدی و سراسری استان ، جاده های مواصلاتی شاهد افزایش چشمگیر تصادفات جاده ای ظرف چند ساعت گذشته بوده است. 
لغزندگی جاده های کوهستانی استان در زمان بارش باران ، یکی از مواردی است که به شدت از طرف مسئولین تذکر داده می شود . آمارهای اعلام شده اورژانس پیش بیمارستانی استان هم از ۲۰ مورد مصدومیت در حوادث جاده ای ظرف چند ساعت گذشته ، خبر می دهد. 
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی از۸۹ مصدوم در پی ۵۲ فقره تصادف ، یک زایمان موفق و امدادرسانی به ۱۴ بیمار قلبی در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد جلال پوران فرد عنوان کرد : در پی ۵۲ فقره تصادف  ۸۹ مصدوم  توسط اکیپ‌های اورژانس در سطح استان امداد رسانی شدند.
مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به اینکه در  ۴۸ ساعت گذشته ۱۴ بیمار قلبی توسط اورژانس ۱۱۵ امدادرسانی شد افزود : یک زایمان موفق توسط تکنسین‌های پایگاه مادوان  بنام  قباد حکمتی و سجاد صفری  در آمبولانس اورژانس انجام گرفت که بعد از اقدامات پزشکی لازم متناسب با نوزاد و مادر هردو را به بیمارستان امام سجاد انتقال دادند.
پوران فرد نیز در ادامه این خبر از ۲۰ مصدوم در  تصادف‌های  امروز بعلت بارندگی و لغزندگی جاده‌ای خبر داد.
وی افزود : یک واژگونی خودرو در گنجگون با ۵ مصدوم و خودروی دیگری در سه راهی سپیدار با ۵ مصدوم جمعا ده مصدوم این تصادفات داشتند.
 
۴۸ ساعت پرکار اورژانس کهگیلویه و بویراحمد/ از اولین بارندگی جدی و افزایش مصدومان تصادفات تا نوزادی که اورژانسی چشم به جهان گشود + تصویر
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار