رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری:
رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری از پیش بینی حضور ۲ میلیون ۵۰۰ هزار زائر در راهپیمایی جاماندگان اربعین خبر داد و گفت: خدمات رسانی به این زائران تا پاسی از شب ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۶۷۳۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹ 28 October 2018

 حجت‌الاسلام مرتضی صادقی از انجام هماهنگی های لازم برای برپایی پرشور مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین هم زمان با روز اربعین حسینی در جنوب تهران خبر داد و اظهار داشت: خادمانی که در این مراسم به مردم ارائه خدمت می کنند، از لباس متحدالشکل بقاع و نظم ویژه‌ای برخوردار هستند.

 

وی بر لزوم احترام ویژه به جاماندگان اربعین توسط خادمان خبر داد و افزود: باید معرفت و عشق حسینی(ع) در تمام حرکات خادمان اباعبداالله(ع) دیده شود.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری گفت: وجود حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در جنوب تهران یکی از برکات این منطقه است و باید قدر این بقعه را به خوبی دانست و بحمدالله مردم مومن استان تهران در روز اربعین به زیارت حرم این حضرت می آیند، تا به نوعی غم جاماندن از کاروان عاشقان اهل بیت علیهم السلام در نجف و کربلا را التیام بخشند.

 

صادقی از پیش بینی برای حضور ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار زائر در مراسم جاماندگان اربعین در جنوب تهران خبر داد و گفت: از آنجایی که زائران از نقاط مختلف کشور در این راهپیمایی حضور پیدا می‌کنند، باید به خوبی و تا پاسی از شب از این میهمانان در شهرستان ری میزبانی کرد.

 

وی با بیان این که این راهپیمایی بزرگ و باشکوه از سال ۹۱ و به صورت مردمی و خودجوش فعالیت می کند، گفت: پنج مسیر برای پیاده روی و عزاداری به سمت مرقد مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی پیش بینی شده است، که دو مسیر از سمت ورامین و باقر آباد به سمت حرم مطهر و ۳ مسیر از میدان امام حسین(ع)، امامزاده حسن و مسجد جامع جمهوری آغاز می شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار