مدیرعامل بیمه معلم خبر داد
مدیر عامل بیمه معلم با اشاره به جذب پرتفوی ۱۲ هزار میلیاردی در سال ۹۶، گفت: بیش از ۷ هزار میلیارد ریال خسارت به زیان دیدگان پرداخت شده است.
کد خبر: ۶۷۴۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲ 29 October 2018

به گزارش تابناک تهران، محمد ابراهیم تحسیری با بیان اینکه پرتفوی بیمه معلم از 1000 میلیاردعبور کرده، گفت:البته کسب پرتفوی به تنهائی مد نظر بیمه معلم نیست بلکه تلاش می کنیم از منظرهای کلیدی چون سوداوری، رضایت مشتریان و بهره وری وارد عمل شویم.
وی درادامه با اشاره به درج نماد بیمه معلم در فرابورس درخصوص وضعیت صورتهای مالی شرکت بیمه با پیوستن این شرکت به بورس و تفاوت آن با سالهای گذشته گفت: یکی از دلایل پیوستن بیمه معلم به بورس ، ارتقاء شفافیت در این شرکت بیمه ای بوده است.
تحسیری ادامه داد: طی هفت سال اخیر امور حسابرسی ومحاسبه صورتهای مالی و برگزاری مجامع با حساسیت و شفافیت بیشتری نسبت به گذشته انجام شد لذا بیمه معلم مستعد ورود به بورس بوده که در نهایت با تحقق افزایش سرمایه و انجام مباحث مربوط به پولشوئی و امور مربوطه به درخواست سهامداران پاسخ مثبت داده شد و نام قدیمی ترین شرکت بیمه خصوصی در فرابورس ثبت شد ضمن اینکه تا دو ماه دیگر قیمت گذاری انجام می شود.
تحسیری درادامه با تشریح عملکرد این شرکت بیمه ای از جذب پرتفوی 12 هزار میلیاردی در سال گذشته و پرداخت بیش از 7 هزار میلیارد ریال خسارت به زیان دیدگان خبر داد.
مدیر سرمایه گذاری بیمه معلم در تایید مدیر عامل این شرکت بیمه ای به نحوه سرمایه گذاری های بورسی این شرکت اشاره کرد و گفت:در سال 90 رقم پرتفوی بورسی 40 میلیارد تومان بود که اکنون این رقم بالغ بر 80 میلیارد تومان شده که به رشدی 20 برابری سرمایه گذاری های بورسی بیمه معلم منجر شده است.
مرادی تصریح کرد: در شش ماهه سال جاری بیمه معلم 55 درصد بازده سرمایه گذاری بورسی و فرابورسی داشته است.
مرادی اذعان داشت: بیمه معلم در سال 96 معادل 22.70 درصد سود قطعی به حساب اندوخته بیمه گذاران بیمه های زندگی واریز کرده است.


ورود بیمه معلم به بازار استارت آپی
معاونت برنامه ریزی و توسعه بازار بیمه معلم نیز با اشاره به مهم ترین برنامه های این شرکت بیمه ای در حوزه توسعه بازار گفت: بی تردید در آینده نزدیک بخش قابل توجهی از پرتفوی بیمه ای توسط استارت آپها تامین خواهد شد.
کاوه قاضی با بیان اینکه طبق بررسی ها در حال حاضر یک درصد پرتفوی بازار بیمه توسط استارت آپها جابجا می شود، از همکاری بیمه معلم با استارت آپها خبر داد و گفت: در این راستا با سه مجموعه استارت آپی قرار داد بستیم که به زودی در قالب یک سوپر اپ وارد بازار استارت آپی می شویم.
وی تصریح کرد: بیمه معلم با بررسی سهم استارت آپ ها از فروش بیمه ؛ در مسیر نوآوری و آینده نگری برنامه ویژه ای دارد.
قاضی تاکید کرد : بیمه معلم با یک پیام رسان داخلی برای ارائه خدمات بیمه توافق کرده ؛ استفاده از ظرفیت استارت آپ های پیشرو بازار بیمه هم در دستور کار بیمه معلم است .
معاونت برنامه ریزی و توسعه بازار بیمه معلم در ادامه از ورود منحصر بفرد بیمه معلم به بازار استارت آپها خبر داد و گفت: با بررسی تجارب مختلف در نظر داریم تسهیلاتی ایجاد کنیم که بدون واسطه مستقیما با خود استارت آپها همکاری کنیم.
وی با تاکید بر اهمیت نقش نمایندگی ها و ضرورت توانمند سازی آنها تشریح کرد: البته تنها ما دررشته های وارد همکاری با استارت آپها می شویم که نمایندگان ما در آن فعال نیستند در این راستا در نظر داریم طرح های جدید بیمه ای مخصوص فروش استارت آپها پیاده سازی کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار