کد خبر: ۶۷۷۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱ 07 November 2018
مراسم تکریم و معارفه رئیس آموزش و پرورش گچساران برگزار و محمد شهبازی به عنوان سرپرست آموزش و پرورش گچساران معرفی شد.

به گزارش ایسنا، منطقه کهگیلویه و بویراحمد عبدالرحیم رحیمی، فرماندار گچساران در آئین تکریم و معارفه مدیران آموزش و پرورش شهرستان گچساران افزود: توسعه چشمگیر زیرساخت های آموزش و پرورش دستاورد افزایش چند برابری اعتبارات این دستگاه  در شهرستان گچساران بوده است.

وی بیان کرد: در سالجاری اعتبارات آموزش و پرورش گچساران نسبت به سال 93 بالغ بر 14 برابر افزایش داشته است.

رحیمی تصریح کرد: تمام این اقدامات و کارهای بسیار خوب آقای پورالحسینی همراه با تعامل وی با همکارانش باعث پیشرفت این نهاد در این شهرستان شد.

سید ظهیرالدین پورالحسینی، مدیر سابق آموزش و پرورش  گچساران نیز گفت:با تمام وجود سعی در انجام وظیفه خود در این نهاد داشتم و به لطف خداوند اگر موفقیتی هم به دست آمده با تععامل و تلاش همکارانم رخ داده است.

وی افزود: در این دوران به غیر از بودجه دولتی تولید درآمد از یکی ازموفقیت های مهم آموزش و پرورش این شهرستان بوده است.

پورالحسینی اظهارکرد: از محل درمانگاه فرهنگیان و جذب کمک های مردمی میزان درآمد آموزش و پرورش سالیانه 20 میلیارد ریال است.

مدیر سابق آموزش و پرورش گچساران خاطرنشان کرد: در سال 93 درآمد مرکز درمانی فرهنگیان 880 میلیون ریال بود  که با تغییر رویه سالیانه به 10 میلیارد ریال درآمد رسید.

پورالحسینی تصریح کرد: از دیگر افتخارات و اقدامات این نهاد در گچساران می توان به افزایش کمک های مردمی، کسب رتبه های برتر طرح دادرس در بخش دختران و پسران، پذیرش 70 نفر در رشته پزشکی از طریق کنکور سراسری در سه سال اخیر، راه اندازی نخستین مدرسه هاکی روستایی کشور و ایجاد نخستین هنرستان تربیت بدنی اشاره کرد.

از حاشیه هیا این آئین، غیبت مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد و پرسش فرهنگیان در این خصوص و اعتراض یکی از فرهنگیان به برکناری پورالحسینی از سمتش همراه بود.

همچنین در این آئین اردشیر یاری پور، معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویارحمد نیز گفت: قسم یاد می کنمنماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در این انتخاب نقشی نداشته و در ابتدای انتخاب مدیر آموزش و پرورش این شهرستان به عبدالکریم عبدی پور پیشنهاد داده شد که ایشان به دلیل مشکلات شخصی که در محل سکونت خود در شهر اصفهان داشت امتناع کرد.

 به گزارش ایسنا، در این آئین از خدمات سید ظهیرالدین پورالحسینی تجلیل و محمد شهبازی به عنوان سرپرست آموزش و پرورش گچساران معرفی شد.

مراسم تکریم و معارفه رئیس آموزش و پرورش گچساران با حضور معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش، فرماندار  و دیگر مسئولان شهرستانی و فرهنگیان گچساران در سالن اجتماعات فرهنگیان برگزار شد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار