خبرنگار ژاپنی nikkansports که برای پوشش بازی پرسپولیس- کاشیما به تهران آمده در گزارشی برای این رسانه‌ی ژاپنی به حواشی پیش از دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا در تهران پرداخت.
کد خبر: ۶۷۸۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷ 10 November 2018

خبرنگار nikkansports در ابتدای گزارش خود نوشت من روز نهم نوامبر به ورزشگاه آزادی رفتم تا یک روز پیش از برگزاری دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا بین پرسپولیس و کاشیما، تمرین رسمی کاشیما را پوشش بدهم. درحالیکه شخصاً احساس نگرانی می‌کردم چرا که از طرف سفارت ژاپن در تهران، کنفدراسیون فوتبال آسیا و پلیس محلی به من هشدار داده شده بود که مراقب امنیت خودم باشم و تمهیدات امنیتی را رعایت کنم. در حالیکه خبرنگاران رسانه‌های ژاپنی و برخی از اعضای باشگاه کاشیما با هم سوار اتوبوسی شدند که برای آنها کرایه شده بود و به طرف استادیوم رفتند ناگهان صدای شدیدی اتوبوس را لرزاند.

درحالیکه وسط اتوبان متوقف شده بودیم هم موتور اتوبوس به مشکل برخورده بود و هم فشار باد لاستیک‌ها به نظر عادی نبود. بعد از مدتی به این نتیجه رسیدند که اتوبوس قابل تعمیر نیست. مسئولین ایرانی بسیار معذب بودند. ما هنوز به نیمه‌ی مسیر هتل به استادیوم نرسیده بودیم. ما خبرنگارها دست جنباندیم و خیلی زود چند تاکسی گرفتیم. از شانس همیشگی من، یکی از مترجمین و راهنماها یک مینی‌بوس را که در همان نزدیکی بود صدا زد و من به همراه عده‌ی دیگری سوار مینی‌بوس شدیم.

منبع:خبرگزاری ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار