سارقی که در پوشش پیک موتوری رستوران ها از حساب عابربانک مشتریان به بهانه قطع شدن سیستم، سرقت می کرد توسط ماموران کلانتری قلهک دستگیر شد.
کد خبر: ۶۷۸۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳ 10 November 2018

سرهنگ "کیوان ظهیری"گفت: 25 شهریور سال جاری یکی از شهروندان به کلانتری ۱۲۴ قلهک مراجعه و اظهار داشت ساعتی قبل با رستورانی در خیابان شریعتی تماس گرفتم و سفارش غذا دادم، نیم ساعت بعد فرد جوانی زنگ واحد را زد و گفت پیک موتوری هستم و غذا را آورده ام.

این مقام انتظامی ادامه داد: شاکی پرونده برای پرداخت وجه، کارت عابر بانک خود را همراه با رمز به پیک موتوری تحویل داد و وی نیز پس از چند مرتبه کشیدن عابر بانک، گفت که سیستم قطع است و تقاضای وجه نقد کرد.

شاکی پرونده در ادامه تحقیقات پلیسی گفت: در حال صرف غذا با خانواده ام بودم که ناگهان از طریق پیامک متوجه شدم مبلغ 3 میلیون تومان از حساب همان عابر بانکم خالی شده و وقتی به کارت عابر نگاه کردم، متوجه شدم متعلق به فرد دیگری است و پیک موتوری آن را جابجا کرده بنابراین سریعا با رستوران تماس گرفتم که گفتند شما در جلوی پارکینگ وجه نقد را پرداخت کرده و سفارش را تحویل گرفته اید؛ همان لحظه متوجه شدم آن فردی که به او کارت را دادم پیک موتوری نبوده و طعمه فرد سارق و کلاهبرداری شده ام.

رئیس پلیس پیشگیری تهران درباره شناسایی متهم، گفت: با اعلام شکایت این شهروند تیمی از ماموران مجرب کلانتری قلهک، شناسایی و دستگیری متهم را در دستور کار خود قرار دادند و پس از تحقیقات گسترده دریافتند متهم مردادماه امسال در رستورانی در شهرک قدس پس از مشاهده آگهی به عنوان پیک موتوری رستوران مشغول به کار شد و پس از چند روز در حالی که دستگاه پوز و باکس غذا که بر موتور منصوب بود دیگر به محل کار خود مراجعت نکرده و صاحب رستوران نیز از وی شکایت کرده است.

منبع:پایگاه خبری پلیس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار