تيم فوتسال سوهان محمدسيما قم در جدول رده‌بندي بيستمين دوره رقابت‌هاي ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي كشور يك پله سقوط كرد.
کد خبر: ۶۷۸۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۶ 11 November 2018

به گزارش تابناک قم، پایان بازی‌های هفته پانزدهم فصل جاری لیگ برتر فوتسال ایران به کام فوتسالیست‌های تیم سوهان محمدسیما قم نبود و شاگردان حسین صبوری که برای شکستن طلسم‌ ناکامی‌های یک دهه اخیر به مصاف گیتی‌پسند رفته بودند با دست خالی بازگشتند.

نکته جالب توجه این است که فوتسال قم نزدیک به یک دهه است که در مقابل تیم گیتی‌پسند اصفهان موفق به کسب پیروزی نشده و تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم با هدف از بین بردن طلسم پیروز نشدن در اصفهان برابر تیم صدرنشین گیتی‌پسند صف‌آرایی کرد اما با اختلاف سه گل باخت.

این مسابقه یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته دوم دور برگشت بیستمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بود که در آن تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم با نتیجه چهار بر یک شکست خورد تا با این باخت جایگاه پنجمی خود را در جدول رده‌بندی لیگ برتر از دست بدهد.

نماینده فوتسال قم که در دو هفته قبل تیم‌های پائین جدولی پارسیان شهر قدس و شهرداری ساوه را شکست داده بود و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به فرش‌آراء مشهد در مکان پنجم جدول رده‌بندی قرار داشت، این هفته به تیم صدرنشین گیتی‌پسند یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی باخت تا جایگاه خود را از دست بدهد و یک پله سقوط کند.

بازی نیم‌فصل نخست در سالن شهید حیدریان قم نیز بین تیم‌های سوهان محمد سیما قم و گیتی‌پسند اصفهان در هفته دوم فصل جاری لیگ برتر فوتسال با تساوی دو بر دو نمایندگان قم و اصفهان پایان یافته بود و حالا نماینده قم به دلیل پذیرش این باخت با 25 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به شهروند ساری در مکان ششم جدول است.

فوتسالیست‌های تیم سوهان محمدسیما قم در هفته سوم از دور برگشت بیستمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور این هفته یک دیدار حساس خانگی در مقابل تیم مقاومت قرچک پیش‌رو دارند، تیمی که سعید قلندری و محمدطاها نعمتیان را در نیم‌فصل از نماینده قم جذب کرده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار