سرپرست فرمانداری پیشوا:
سرپرست فرمانداری پیشوا گفت: بنای ما در پیشوا استفاده از خرد جمعی در مباحث امنیتی است.
کد خبر: ۶۷۸۵۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹ 11 November 2018

حسین عباسی پیش از ظهر یکشنبه در آئین تودیع و معارفه دادستان شهرستان پیشوا گفت: قوه قضائیه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ضامن اجرای عدالت و ملجأ و پناهگاه مردم است و  به لحاظ تظلم خواهی و قضاوت عادلانه و همچنین مبارزه با جرم، فساد و جنایت و ترویج، بسط و توسعه عدالت در جهت قوام ساختار نظام و حاکمیت جایگاه ویژه دارد.

وی افزود: در دادسراها به‌عنوان جزئی از مجموعه قضایی باوجود دادستان‌های خوب و فعال و مسلط بر حقوق و قوانین زمینه انجام مأموریت‌ها و تکالیف به‌خصوص در حوزه امنیت که از اهمیت فوق‌العاده و ویژه‌ای برخوردار است مهیا می‌شود.

عباسی اضافه کرد: در موقعیت و شرایط حساس کشور همکاری، تعامل، هم‌افزایی و بالاتر از آن همپوشانی یک نیاز و ضرورت اساسی و مهم است.

وی اظهار کرد:  امروزه هم به لحاظ مسائل بین‌المللی ازجمله فشارهایی که آمریکا علیرغم عدم همراهی عمده کشورها ولی با حمایت برخی کشورهای کوچک با تحریم دنبال می‌کند و درصدد ایجاد اختلاف،  چند دستگی و گسست میان مردم و مسئولان است و هم به لحاظ برخی مسائل داخلی،  وحدت، همدلی و همگرایی بین همه قوای کشور بیش‌ازپیش ضرورت دارد.

عباسی ادامه داد: توجه به نوع تدبیر و رویکرد و مدیریت مقام معظم رهبری در تفویض بخشی از اختیارات معظم له به سران سه قوه برای تشکیل شورای عالی هماهنگی اقتصادی می‌تواند الگوی مناسبی برای همه سطوح مدیریتی در کشور به‌ویژه برای پرهیز از برخی اختلاف‌نظرها باشد.

سرپرست فرمانداری پیشوا افزود: در شهرستان‌ها هم حضور دادستان به‌عنوان عضوی از شورای تأمین مؤید بهره‌مندی از توان، نظرات حقوقی و فکر و اندیشه دادستان و  دستگاه قضایی است.

وی اظهار کرد: بنای ما در این شهرستان استفاده مطلوب از توان دادستان بوده و استفاده از خرد جمعی را در مباحث و موضوعات امنیتی برای خودمان یک ضرورت می‌دانیم و  جزو برنامه‌های ماست.

سرپرست فرمانداری پیشوا امنیت را پایه و اساس پیشرفت و توسعه منطقه دانست و گفت: یکی از ارکان مهم و اصلی تأمین امنیت مردم، بخش قضاست و دادستان در این عرصه نقش مهم و مؤثری را در جهت کشف جرم و تعقیب متهم، رسیدگی به شکایات مردم، جدیت در برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی و احقاق حقوق عامه برای تقویت اعتماد عمومی و کسب رضایتمند مردم بر عهده دارد.

عباسی اضافه کرد: با تمام قوت و قدرت برای پیشبرد اهداف عالیه نظام اسلامی و ایجاد زمینه و اجرای عدالت در شهرستان آمادگی لازم را جهت همکاری با مجموعه قضایی داشته و خود را پشتیبان اصلی این مجموعه مهم می‌دانیم.

وی از حسن همکاری،تعامل مفید، سازنده، مثبت و جدیت حجت‌الاسلام شمس رئیس دادگستری شهرستان و حجت‌الاسلام اسدزاده معاون وی در حفظ اراضی کشاورزی و جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز و تغییر کاربری اراضی تشکر و قدردانی کرد.

سرپرست فرمانداری پیشوا در پایان ضمن قدردانی از زحمات باغانی و آرزوی توفیق برای وی در سنگرهای خدمت‌رسانی در نظام مقدس جمهوری اسلامی، رحمانی دادستان جدید پیشوا را از  خانواده بزرگ قوه قضاییه و آشنا و مسلط به امور دانست و برای وی آرزوی توفیق و موفقیت کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار