مدیرکل حراست استانداری تهران؛
مدیرکل حراست استانداری تهران با بیان اینکه ولایت شاخص و معیار مسؤولان حراست است، گفت: خدمت به مردم سرلوحه کار مسؤولان قرار دارد.
کد خبر: ۶۷۸۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸ 12 November 2018

مراسم معارفه و تکریم مسؤول حراست شهرداری کیلان صبح امروز در نشستی با حضور مشاور استاندار و مدیرکل حراست استانداری تهران در دفتر شهرداری کیلان برگزار شد.

بر این اساس، «مجتبی سیری» با حکمی از سوی مدیرکل حراست استانداری تهران به عنوان مسؤول جدید حراست شهرداری کیلان معرفی و از زحمات 14 ساله «محمدرضا پیشرو» در این مسؤولیت با اهدای لوح قدردانی شد.

مشاور استاندار تهران در این مراسم، ضمن قدردانی از زحمات مسؤول قبلی حراست شهرداری کیلان اظهار کرد: همه باید برای خدمت به مردم تلاش کنیم.

علی‌محمد اسلامی افزود: خداوند متعال به ما توفیقی داده که در این مقطع از زمان فرمان‌بردار و خدمت‌گزار مردم باشیم و از مسؤولان حراست انتظار داریم که الگو و سرآمد باشند و خدمت به مردم سرلوحه کارشان قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه مسؤولان حراست در دسته‌بندی‌های سیاسی وارد نمی‌شوند، تصریح کرد: معیار و شاخص برای مسؤولان حراست، ولایت است و آنها تنها در این مسیر حرکت می‌کنند.

مدیرکل حراست استانداری تهران بیان کرد: مراجعه‌کنندگان به شهرداری اگر مشکل یا خواسته‌ای دارند، مسؤولان حراست باید این موارد را بررسی کنند تا حتماً ارباب رجوع با رضایت کامل از شهرداری خارج شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار