استاندار تهران؛
استاندار تهران گفت: شهرقدس طی برنامه ششم به ساخت ۶۰۰ کلاس توسط دولت و خیرین نیاز دارد.
کد خبر: ۶۷۸۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷ 12 November 2018

محمد حسین مقیمی صبح دوشنبه در نشست کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی استان تهران و شهرستان قدس با اشاره به اینکه باید خداوند را شکر کنیم، که فرصت ساخت مدارس را در کشور به ما عطا کرده است اظهار داشت: برای افزودن کلاس های درس در قدس دولت ساخت ٣٠٠ کلاس و خیرین نیز ٣٠٠ کلاس را به عهده خواهند داشت.

مقیمی در ادامه با اشاره به اینکه بر خلاف تصور عمومی استان تهران در ساخت مدرسه از جمله استان های محروم است افزود: خیرین استان تهران با این تصور که این استان برخوردار است، کمک های مدرسه سازی را در سایر استانهای محروم متمرکز می کنند درحالیکه استان تهران نیازمند است.

وی با بیان این که تحریم های ظالمانه دشمنان سبب سخت شدن فعالیت های واحدهای اقتصادی در کشور شده است، گفت: معامله با خدا سود فراوانی دارد و مدرسه سازی در واقع حرکت در این مسیر است، توسعه مدرسه سازی در واقع ایجاد بستر برای توسعه سیاسی، فرهنگی و اجتماعی کشور است.

استاندار تهران با تاکید بر اینکه ساخت ٦٠٠ کلاس درس طی برنامه ششم توسعه (چهار سال) در شهرستان قدس نیاز است افزود: با افزایش این تعداد کلاس این شهر به استاندارد کلاس های درس حدود ٢٤ نفر در هر کلاس نزدیک خواهد شد و فرمانداری قدس باید سالانه یک مدرسه فرسوده را مورد تخریب و نوسازی قرار داده و نیاز است ٦٥ کلاس درس توسط خیرین و بخش خصوصی در قدس ساخته شود.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار