تصویربرداری فیلم کوتاه داستانی «آسانسور» به نویسندگی و کارگردانی «ابوالفضل همراه» و با مدیریت تصویربرداری «مجید طرقی» در مجتمع مسکونی صدف به پایان رسید و تدوین آن بزودی آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۶۸۰۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴ 17 November 2018

به گزارش مشاور رسانه ای فیلم; «آسانسور» سومین تجربه کارگردانی ابوالفضل همراه، بازیگر سینما و تلویزیون است که پیش از این با فیلمهایی همچون سه گانه اخراجیها، رسوایی، سریال سارق روح، شاید برای شما اتفاق بیافتد و... به مخاطبین معرفی شده بود.
در خلاصه این فیلم که در فضایی سورئال اتفاق می افتد،آمده است: سعید و مریم زوج جوانی اند که به دلیل برخی مشکلات در آستانه جدایی قرار گرفته اند.سه روز مانده به دادگاه آخرشان،سعید از مریم می خواهد که به خانه شان بازگشته تا رازی را با وی درمیان بگذارد.مریم، علی رغم میل باطنی به خانه آمده ولی اتفاقی می افتد که سرنوشت آندو را دستخوش تغییر می کند.
در این فیلم بازیگرانی همچون معصومه بافنده،حمیدرضا علیزاده و اصغر نقی زاده ایفای نقش نمودند.
دیگر عوامل این فیلم کوتاه عبارتند از: تهیه کننده: ابوالفضل همراه و حمیدرضا علیزاده، مدیر تولید: حسین محروقی،تصویربردار: رضا گوگانی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: مهدی مقدم، صدابردار: محمدجواد یمغی، طراح گریم: هادی قالیخانی، تدوین: مهدی مقدم، صداگذار: احسان افشاریان، طراح لباس: مریم حضرتی، دستیار دوم کارگردان: حمید احمدی، منشی صحنه: زهرا غلامی،گروه تصویربرداری: حامد حسنودی،امیر سروش،جواد کسایی، جانشین تولید: محسن فرامرزی، عکاس و روابط عمومی: محسن بیده، مشاور رسانه ای: سیدمحمدصادق سیادت و سرمایه گذار: حمیدرضا علیزاده.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار