با رای اعضای شورای شهر تهران؛
اعضای شورای شهر تهران پیشنهاد یکی از اعضا مبنی بر تصویب تخفیف متفاوت میان مدارس دولتی و غیردولتی در بازدید از باغ پرندگان را رد کردند.
کد خبر: ۶۸۱۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹ 18 November 2018

صبح امروز ادامه بررسی لایحه تعیین نرخ جدید بازدید از باغ پرندگان مجددا روی میز بررسی شورای شهر قرار گرفت و زهرا صدراعظم نوری ـ رییس کمیسیون سلامت و محیط زیست ـ با بیان این‌که در مصوبه جلسه هفته قبل شورا مقرر شد که تخفیف ۵۰ درصدی به خانواده شهدا، ایثارگران، دانش‌آموزان، دانشجویان، کارمندان شهرداری و افراد دارای کارت منزلت تعلق گیرد، گفت: تنها دانش‌آموزان از تخفیف ۷۵ درصدی بهره‌مند شدند، اما پیشنهاد من این است که بین مدارس دولتی و غیردولتی تفاوت قائل شویم.

 

وی با بیان این‌که مدیران مدارس دولتی در اداره مدرسه‌شان مانده‌اند و شرایط سختی دارند، اظهار کرد: اما مدارس غیردولتی بابت هر هزینه‌ای از والدین پول می‌گیرند و گزارشاتی دارم که در مقطع پیش‌دبستانی در یکی از مدارس غیرانتفاعی ۲۳ میلیون تومان شهریه دریافت کردند و قطعا شهریه در مقطع دبستان و دبیرستان بیشتر خواهد شد.

 

رییس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران، ادامه داد: پیشنهاد می‌شود در مدارس دولتی تخفیف ۷۵ درصد و به مدارس غیرانتفاعی تخفیف ۵۰ درصد داده شود.

 

به گزارش ایسنا، این پیشنهاد با هفت موافق و ۹ مخالف رد شد و براساس مصوبه هفته قبل بلیت بازدید از باغ پرندگان برای فاز اول ۸۰۰۰ تومان و برای فاز دوم ۱۵ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار