هفته هشتم لیگ برتر والیبال؛
شهرداری ورامین از سری مسابقات هفته هشتم لیگ برتر والیبال کشور با نتیجه ۳ بر صفر از سد دُرنا ارومیه گذشت و جایگاه خود در جدول رده بندی لیگ برتر را استحکام بخشید.
کد خبر: ۶۸۱۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۷ 18 November 2018

تیم های والیبال شهرداری ورامین و دُرنا ارومیه از سری رقابت های هفته هشتم لیگ برتر والیبال، از ساعت ۱۶ یکشنبه در ورزشگاه شهید گلعباسی ورامین به مصاف یکدیگر رفتند.

ورامینی ها سِت اول و از دقایق اولیه این مسابقه با ارائه بازی زیبا و در سایه تشویق های متعدد هواداران خود با نتیجه ۱۴ بر ۱۱ از حریف پیش افتادند و با بازی چشم نواز پوریا فیاضی، دفاع زیبای حمید طرآبادی و انسجام تیمی در نهایت این سِت را با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به نفع خود به پایان رساندند.

در سِت دوم نیز این شاگردان محمدی راد بودند، که با ارائه یک بازی منطقی امتیاز اول را با دفاع آرش تقوی برای خود کردند و در ادامه با سرویس های فیاضی ۴ بر صفر از دُرنا ارومیه پیش افتادند و پس از آن با دفاع زیبای غلامی نتیجه ۱۱ بر ۶ به نغع ورامین شد و سپس با حکمرانی محمد محمد کاظمی در درون زمین اختلاف امتیاز ها به ۱۰ رسید، تا ورامین با نتیجه ۱۶ بر ۶ پیش باشد.

در ادامه ورامینی ها با کسب ۴ امتیاز دیگر به امتیاز ۲۰ رسیدند و اراک به امتیاز ۷ رسید.

این سِت نیز در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۱۰ به نفع شهرداری ورامین به پایان رسید، تا ورامینی ها در سِت شماری با نتیجه ۲ بر صفر جلو باشند.

آغاز سِت سوم این مسابقه نیز با برتری شهرداری ورامین همراه بود و این برتری سبب شد، تا پایان زمان استراحت فنی دوم این سِت، ورامینی ها با نتیجه ۱۶ بر ۸ پیش باشند.

در نهایت این سِت نیز با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به سود شهرداری ورامین به پایان رسید، تا ورامینی ها هفتمین پیروزی خود را در هفته ششم لیگ برتر در خانه جشن بگیرند و فلامینگوهای ارومیه ای اسیر تالاب ورامین شوند.

 

با احتساب این پیروزی و کسب ۳ امتیاز مسابقه، شهرداری ورامین ۲۲ امتیازی شد و جایگاه خود در صدر لیگ برتر والیبال کشور را استحکام بخشید و دُرنا با یک امتیاز در قعر جدول با قی ماند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار