فرماندار پیشواخبرداد؛
فرماندار پیشوا گفت: جانشین پروری به منظور هدایت استعداد و توانمندی نیروهای انسانی برای واگذاری پست ها و مسئولیت ها در آینده، از اولویت های اساسی در ادارات پیشوا باشد.
کد خبر: ۶۸۱۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۴ 19 November 2018

حسین عباسی بعد از ظهر دوشنبه در نشست با کارکنان فرمانداری این شهرستان با تبریک به مناسبت هفته وحدت اظهار داشت: هفته وحدت ابتکار عمل امام راحل (ره) برای وحدت امت اسلامی و فرصت مناسبی برای بیان نقش معجزه آسای وحدت، اتحاد و انسجام در میان اقشار مختلف مردم است.

عباسی با تاکید بر اجتماع گرایی و پرهیز از فردمحوری گفت: علیرغم محدودیت های موجود در حوزه منابع انسانی شهرستان، در فرمانداری و دستگاه های اداری منطقه، تلاش های زیادی برای ارائه خدمت مناسب به مردم صورت می گیرد که این خدمات باید با هم افزایی و همپوشانی، کامل تر و کاستی های موجود برطرف شود.

وی اظهار کرد: تعامل و همپوشانی میان فرمانداری و مجموعه ادارات سطح شهرستان موجب اثرات مثبت، مفید و اثرگذاری خواهد شد و لازمه این تعامل و همپوشانی، تعلق خاطر و تعصب سامانی برگرفته از منطق و عقلانیت است.

فرماندار پیشوا بر فعالیت، تحرک و پویایی، رعایت موازین ارزشی و اخلاقی و تکریم ارباب رجوع در سیستم های اداری تاکید کرد و گفت: عمل به قانون و قانون گرایی باید همواره سرلوحه امور باشد و در هیچ شرایطی قانون فدای مسائل شخصی نشود و از هر عملی که موجب سوء ذهنیت نسبت به مجموعه های اداری می شود پرهیز شود.

عباسی با بیان اینکه پیگیری ها نباید در سیستم اداری مسکوت بماند، خاطرنشان کرد: تراکم کاری و کمبود منابع انسانی نباید بهانه ای برای تعلل و یا سهل انگاری در پاسخگویی به مکاتبات اداری و عمومی باشد و ضمن انجام کار کارشناسی، مکاتبات باید در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ داده و پیگیری شود.

وی برگزاری جلسات پرسنلی را موجب تسریع در رفع کاستی ها، افزایش سرعت عمل، ارتقاء راندمان کاری و بهبود کیفیت کار عنوان کرد و برگزاری مستمر این جلسات را با طرح نظرات، پیشنهادات و انتقادات ضروری و راهگشا دانست.

فرماندار شهرستان پیشوا جانشین پروری را یکی از اولویت های اساسی در مجموعه های اداری دانست و گفت: توسعه منابع انسانی مستلزم ایجاد و تقویت توانایی، ارائه آموزش ها و انتقال تجربه هاست از این رو طراحی و تبیین الگوی جانشین پروری به منظور هدایت استعدادها و توانمندی های نیروهای انسانی برای واگذاری پست ها و مسئولیت ها به آنها در آینده اصلی مهم و ضروری است.

 
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار