رئیس اتاق اصناف قرچک:
رئیس اتاق اصناف قرچک گفت: مشاورین املاک قرچک مکلف به داشتن نرخنامه مصوب از اتحادیه هستند.
کد خبر: ۶۸۲۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹ 20 November 2018

حمیدرضا تاجیک پیش از ظهر سه شنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران حاضر در اتاق اصناف قرچک اظهار داشت: متاسفانه عدم اگاهی از قوانین و بی دقتی در معاملات ملکی بین خریدار و فروشنده و مشاورین املاک موجب افزایش شکایات در این خصوص شده است.

تاجیک افزود:خریدار و فروشنده در همه پرداخت ها و دریافت ها باید رسید دریافت کنند و به صورت واضح و مشخص تمامی موارد را در قولنامه و قرارداد ها ثبت کنند.

وی تصریح کرد : افزایش شکایت ها از مشاورین املاک بیش از ۸۰ درصد پرونده های کمیسیون حل اختللاف اصناف را تشکیل می دهد و اگر مردم دقت لازم در معاملات را داشته باشند از خیلی از تخلفات پیشگیری می شود.

رئیس اتاق اصناف شهرستان قرچک گفت : در هنگام مراجعه به مشاورین املاک شهروندان باید از رسمی بودن و وجود پروانه کسب در بنگاه املاک اطمینان داشته باشند

وی افزود: با مشاوران املاک متخلف بدون تعارف برخورد می شود و اگر تخلف اثبات شود با همکاری اماکن به سرعت نسبت به پلمب مشاور املاک متخلف اقدام خواهیم کرد.

تاجیک بیان داشت: یکی دیگر از مهم‌ترین شکایات مردم از مشاوران املاک، دریافت حق کمیسیون بیشتر از نرخ مصوب است که در این مورد مامورین املاک مکلف به رعایت قانون و نرخنامه مصوب اتحادیه هستند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار