مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان قم:
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان قم گفت: 160 تن شکر برای استان تخصیص پیدا کرد که تنها 66 تن از آن تاکنون وارد قم شده است و برای 94 تن دیگر متقاضی در استان وجود ندارد.
کد خبر: ۶۸۲۴۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۳:۰۹ 21 November 2018

به گزارش تابناک قم، رادمنش در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان قم در سالن جلسات امام رضا(ع) فرمانداری با اشاره به تامین کالاهای اساسی برای استان قم اظهار کرد: 160 تن شکر برای استان تخصیص پیدا کرد که تنها 66 تن از آن تاکنون وارد قم شده است و برای 94 تن دیگر متقاضی در استان وجود ندارد، 160 تن هم برنج برای استان قم تخصیص پیدا کرد که حدود نیمی از آن جذب شده است.

وی ادامه داد: باید پیگیری‌های بیشتری برای جذب حواله‌های شکر و برنج برای استان قم صورت بگیرد، چانه‌زنی‌های زیادی برای دریافت این حواله‌ها شده، اما استان تلاش کافی برای جذب حواله‌ها نکرده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان قم افزود: انبارهای استان تهران مجهز هستند و به همین دلیل بخشی از کالاهای اساسی موردنیاز استان قم در انبارهای تهران نگهداری می‌شود، چون فاصله استان قم تا فاصله استان تهران کم است، انبار مرکزی شرکت خدمات بازرگانی دولتی منطقه یک در تهران است، ظرفیت انبارهای قم برای نگهداری کالاهای اساسی کافی نیست.

رادمنش با اشاره به روند واردات کالاهای اساسی به کشور اظهار کرد: واردکنندگان برای واردات کالاهایی همچون روغن، شکر و برنج از شرکت خدمات بازرگانی دولتی مجوز می‌گیرند و براساس این مجوز ثبت سفارش برای آن‌ها در وزارت صنعت، معدن و تجارت صورت می‌گیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار