مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان قم:
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان قم گفت: نانوایی‌های آزادپز استان قم باید هر چه زودتر در سامانه جامع آرد ثبت نام کنند تا مشکلی برای تامین آرد آن‌ها پیش نیاید.
کد خبر: ۶۸۲۴۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۳:۳۷ 21 November 2018

به گزارش تابناک قم، بهزاد رادمنش در جلسه سیاست گذاری گندم، آرد و نان استان قم در سالن جلسات امام رضا(ع) فرمانداری با اشاره به سامانه جامع آرد اظهار کرد: شرکت خدمات بازرگانی دولتی برای تسهیل خرید و فروش گندم نیمه یارانه اقدام به ایجاد سامانه آرد در کل کشور از جمله استان قم کرده است، هر اتحادیه برای استفاده از این سامانه باید اسامی متقاضیان را به شرکت غله ارسال کنند.

وی ادامه داد: تاکنون 65 نانوایی آزادپز در استان قم در سامانه جامع آرد ثبت نام کردند، ثبت‌نام‌هایی از طرف سایر صنوف استان هم در این سامانه صورت گرفته است، نانوایی‌های آزادپز استان قم می‌توانند از طریق سامانه جامع آرد از هر کارخانه آرد در کشور خرید کنند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان قم افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ماهانه هزار و 900 تن گندم نیمه یارانه ای جذب شد، اما در ماه جاری دو هزار و 500 تن گندم برای استان قم جذب کردیم تا مشکلی برای تامین نیاز کارخانه‌های آرد قم به وجود نیاید‌ و در زمینه تامین نیاز نانوایی‌های آزادپز استان مشکلی وجود ندارد.

رادمنش با اشاره به وضعیت کارخانه‌های آرد استان قم اظهار کرد: این کارخانه‌ها در زمینه قیمت و کیفیت می‌توانند با کارخانه‌ها دیگر کشور رقابت داشته باشند، بسیاری از نانوایی‌های آزادپز در استان قم از آرد تولید شده در کارخانه‌های آرد استان استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: نانوایی‌های آزادپز استان قم باید هر چه زودتر در سامانه جامع آرد ثبت نام کنند تا مشکلی برای تامین آرد آن‌ها پیش نیاید.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان قم خاطرنشان کرد: مشکلی برای تامین گندم کارخانه‌های آرد استان قم وجود ندارد، این کارخانه‌ها اکنون با تمام ظرفیت کار نمی‌کنند و اشتغال زایی بیشتری با افزایش فعالیت کارخانه‌های آرد استان قم صورت می‌گیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار