کد خبر: ۶۸۲۹۹۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰ 23 November 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از آموزش و پرورش رئیس اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش استان با بیان این‌که 16 درصد دانش‌آموزان کهگیلویه و بویراحمد عضو سفیران سلامت هستند،گفت: 21 هزار دانش‌آموز استان در سه دوره  تحصیلی آموزش‌های پیشگیری از بیماری‌های واگیر و غیرواگیر، اصول تغذیه سالم، خواب راحت و روش‌های مبارزه با استرس، را فرا گرفته و به دیگر دانش‌آموزان و خانواده‌ها انتقال می‌دهند.

بشیر آرمان افزود:در طرح دادرس با همکاری هلال احمر استان 1330 دانش آموز پایه هشتم در قالب تیم های 14 نفره از 95 آموزشگاه استان ،آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند، همچنین در سال تحصیلی جاری 88 هزار دانش‌آموز در 3 دوره تحصیلی تحت پوشش برنامه پیشگیری از بیماری‌های واگیر و غیرواگیر قرار می‌گیرند و تمامی دانش‌آموزان متوسطه دوم نیز  آموزش‌های پیشگیری از بیماری ایدز را  فرا می‌گیرند.

آرمان گفت: امسال نیز در طرح‌های آهن یاری و ویتامین دی 14 هزار500 دانش‌آموز دختر دوره‌های اول و دوم متوسطه استان زیر پوشش این طرح قرار می‌گیرند.

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان گچساران هم گفت: در سال تحصیلی جاری 322 دانش‌آموز پایه هشتم از 23 آموزشگاه شهرستان گچساران آموزش‌های پناه‌گیری، خروج ایمن آتل بندی، اسکان اضطراری، احیای قلبی ریوی را در قالب طرح ملی دادرس فرا می‌گیرند.

محمد شهبازی در ششمین دوره  المپیاد ملی دادرس تیم پسران و دختران گچساران موفق به کسب رتبه اول استانی و رتبه اول پسران و دوم دختران کشور شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار