در چارچوب هفدهمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، تیم فوتسال شهروند ساری برابر ارژن فارس به تساوی رسید.
کد خبر: ۶۸۳۳۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۴ 23 November 2018

در چارچوب هفدهمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، از ساعت ۱۶ امروز تیم شهروند ساری در سالن شهید ابوالفتحی شیراز میهمان تیم ارژن این شهر بود و در پایان با تساوی بدون گل متوقف شد.

در این دیدار شهروندی‌ها که با غیبت چند بازیکن اصلی و تاثیرگذار خود بدلیل مصدومیت به میدان رفته بود، با ارائه نمایشی هدفمند در فکر خلق موقعیت برای خود و عدم دادن فرصت گلزنی به میزبان شیرازی بودند.

شاگردان محمد ‌اسماعیل‌پور در تیم شهروند که برای انتقام شکست دور رفت راهی شیراز شده بودند، موقعیت‌های به مراتب‌ بهتری نسبت‌ به حریف داشتند و چه بسا اگر‌ بخت و اقبال با آنها یار بود و توپ‌هایشان به دیرک دروازه برخورد نمی‌کرد، می‌توانستند با کسب سه امتیاز با دست پر به ساری برگردند اما‌ این مهم محقق نشد.

در طرف مقابل نیز واکنش‌ها و سیوهای دیدنی سینا پرکاس در درون دروازه شهروند اجازه باز شدن دروازه این تیم را نداد تا این سنگربان پس از رهایی از بند مصدومیت نمایش خوبی داشته باشد.

شهروند ساری با کسب این تساوی خارج از خانه ۲۷ امتیازی شد و در پایان هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال کشور در مکان پنجم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

نتایج کامل به شرح زیر است:

پارسیان شهر قدس صفر – گیتی پسند اصفهان یک

مس سونگون ۴- اهورا بهبهان صفر

ارژن شیراز صفر- شهروند ساری صفر

مقاومت قرچک ۲ – شهرداری ساوه ۲

آذرخش بندرعباس ۲ – حفاری اهواز ۲

سن ایچ ساوه. ۴- سوهان قم ۲

فرش آرا ۵- مقاومت البرز ۳

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار