مسیرهای هراز و فیروزکوه براثر بارش برف و باران لغزنده است؛
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با اشاره به بارش برف و باران در مسیرهای کوهستانی هراز و فیروزکوه گفت: مسافران از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و هنگام تردد حتما زنجیر چرخ همراه داشته باشند.
کد خبر: ۶۸۳۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲ 24 November 2018

سرهنگ سیاوش محبی روز شنبه در گفت وگویی گفت: هم اکنون در مسیر هراز شاهد بارش برف و در مسیر فیروزکوه شاهد بارش باران هستیم که از نیمه شب گذشته آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به روان بودن ترافیک در این دو مسیر، افزود: هم اکنون در این مسیرهای ارتباطی شاهد لغزندگی و مه گرفتگی هستیم که از رانندگان و مسافران می خواهیم حتما با سرعت مطمئنه تردد کنند و حتی المقدور از سفرهای غیرضروری به ویژه در مسیرهای کوهستانی هراز و فیروزکوه با توجه به ریزش کوه در روزهای گذشته خودداری کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه رانندگان و مسافران با خودروهای بدون زنجیر چرخ ازمسیرهای کوهستانی شرق استان تهران تردد نکنند، گفت: رانندگانی که قصد عبور از این مسیرهای ارتباطی را دارند حتما خودروی خود را به تجهیزات زمستانی مجهز کرده و لوازم مناسب همچون لباس گرم، تغذیه و ... به همراه داشته باشند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران ضمن تاکید بر لزوم همراهی و همکاری رانندگان با نیروهای پلیس راهور، افزود: رانندگان و مسافران برای کسب اطلاع از وضعیت راههای کشور با مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور(تلفن 88255555) تماس بگیرند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار